Kisah Pemuda Yang Alergi/Alahan Teruk Kembali Sembuh

Alergi atau alahan pada setiap individu adalah berbeza. Ada yang alah pada habuk, ada yang alah kepada sesetengah makanan, ada yang alah pada bulu kucing, ada yang alah memakai brang kemas tiruan dan sebagainya.

ubat alergi

Harini Sue kongsikan kisah Tim Bowden yang alah kepada hampir semua jenis benda. Kesian sangat pada beliau sehinggalah beliau mula amalkan Shaklee, hidupnya berubah 100% kepada lebih baik selepas itu. Jemput baca.

cara mengatasi alergi

Tim Bowden mengalami masalah alergi sudah lama. Oleh yang demikian beliau sudah rasa bosan selalu bergantung kepada ubat, suntikan alergi dan spray hidung. Banyak benda yang beliau alah termasuklah bulu kucing.


Tapi, Tim Bowden ni degil. Beliau tetap nak bela juga kucing dalam rumah. Beliau baru teringat masa dulu-dulu beliau pernah ambil Alfalfa. Jadi beliau konsisten makan Alfalfa dan Nutriferon.

Nak tau apa jadi pada beliau??

Tak jadi apa-apa pun. Magik tak?
  • Takde bersin-bersin
  • Takde hidung berair
  • Takde perasaan down/rasa diri tak berguna
  • Tak perlu lagi ambil ubat yang memberi kesan buruk bukannya merawat penyakit

Beliau rasa lebih bertenaga tak macam dulu sewaktu beliau makan ubat dan dapat tidur dengan lebih baik tanpa gangguan.

Beliau juga telah meletak jawatan dan kini menjadi Shaklee Independent Distributor. Beliau kini ingin membantu masyarakat hidup lebih sihat, memilih untuk punya banyak masa bersama keluarga dan menjadi diri sendiri.

Itulah kisah inspirasi Tim Bowden.

Sekilas info Alfalfa dan Nutriferon:

Alfalfa kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia. 10 biji alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu.

Salah satu fungsi alfalfa ialah :
Melawan alahan - Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air (athlete's foot) dengan berkesan.

Alfalfa terkenal sebagai RAJA segala tumbuhan kerana mengandungi 1001 jenis khasiat. Antara khasiatnya ialah:


Nutriferon merupakan ekstrak tumbuhan yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan imun. Bila diambil setiap hari dapat mengeluarkan interferon semulajadi tubuh badan anda yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun.

Formula berpaten eksklusif yang menyediakan tahap tertinggi bagi perlindungan imun harian kita.

Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh penemu interferon - Dr Yasuhiko Kojima selepas lebih daripada 40 tahun penyelidikan.

Dr Yasuhiko Kojima penemu interferon

Campuran ekstrak tumbuhan semulajadi ini berasal daripada biji labu, bunga safflower, benih plantago dan kuntuman bunga Japanese Honeysuckle yang telah terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap sel.


Sekiranya anda juga ada masalah alergi atau alahan ini, Sue sangat mengesyorkan pengambilan Alfalfa dan Nutriferon ini. Kedua-duanya adalah dari sumber tumbuh-tumbuhan.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan:

  1. Alhamdulillah , saya pun salah seorang penghidap ekzema , saya juga amalkan shaklee

    BalasPadam