Sambutan Hari Raya Dan Penyampaian Hadiah iReach Superstars

Pada hari Sabtu minggu lepas telah berlangsungnya sambutan Hari Raya dan penyampaian hadiah iReach Superstars.

Dalam program ini Master Zainul dan Master Lyna selaku tuan rumah mengambil peluang menyampaikan motivasi dan amanat kepada anak cucu group iReach.


Seterusnya diikuti dengan sesi penyampaian trofi kepada mereka yang naik rank, top scorer vivix dan lain-lain kategori.


Mereka yang layak mendapat trofi ini kemudian berkongsi tips dan rahsia bagaimana mereka boleh berjaya. Untung sape yang datang. Dapat tips face to face lagi meresap dalam jiwa. Semangat tu lagi membuak-buak nak berjaya macam diaorang.

Majlis turut dimeriahkan lagi dengan cabutan bertuah. Hadiah bukan cikai- cikai u olls. Untung la yang dapat hadiah cabutan bertuah tu.. Jeles Cik Sue tengok tau. 😄


Walaupun Cik Sue tak dapat hadir kerana menghadiri sukan sekolah anak, Cik Sue tetap dapat update terkini dalam group whatsapp dan facebook. Terima kasih pada kawan-kawan yang sudi berkongsi.

Tahniah pada kawan-kawan yang menerima award. Keep it up your good work!

Cik Sue berharap majlis iReach Superstars ini dapat diteruskan lagi pada masa-masa yang akan datang kerana ia adalah salah satu pemangkin semangat kepada semua SID untuk bekerja keras naik rank dan meningkatkan jualan serta membesarkan empayar masing-masing.

Siapa yang tak suka bila hasil usaha penat lelah, dihargai dan diraikan dalam majlis gilang gemilang seperti ini kan?

Meriah kan majlis ni u olls. Best ke best? Ingin menjadi sebahagian daripada team iReach? Hubungi Cik Sue nanti kita sembang panjang ok. 😊

➡013 4774 285⬅
➡013 4774 285⬅

Jom ikuti kemeriahan majlis ini dengan klik video di bawah. Pasti korang pun rasa seronok dan teruja.

iReach Superstar 2016 Ogos

1 ulasan: