Kulit Kusam, Jerawat Hilang, Tona Kulit Sekata Penangan ESP Dan Vitamin C Shaklee

Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan ibarat isi dan juga kuku. Nak cantik itu tidak salah tetapi biarlah kena dengan cara yang betul.

Seiring dengan peredaran zaman terdapat pelbagai jenis rawatan kecantikan seperti rawatan estetika, rawatan stemcell, rawatan laser dan sebagainya untuk kecantikan kulit wajah dari harga yang murah hinggalah pada harga yang mahal.



Cuma tinggal pilih aje. Tepuk dada, tanyalah poket anda.

Pengambilan suplemen pun tak kurang pentingnya, kerana ia membantu menutup lompong-lompong nutrisi yang tidak cukup dalam badan. Bila nutrisi cukup, terserlah kecantikan di kulit wajah.

Artis seperti Anuar Zain, Ashraf Muslim, Rita Rudaini, Ayu Raudhah, Emma Maembong pun mengamalkan pengambilan suplemen dalam kehidupan mereka. Patutla nampak mereka cergas bertenaga serta kulit muka diaorang pun cantik dan bersih je kan.

Rita rudaini dan Emma Maembong mengamalkan vivix Shaklee
Vitamin C dapat mencerahkan kulit, memudarkan parut jerawat dan menghilangkan jeragat.

Tapi, sanggup ke nak kene inject setiap hari? Tengok jarum pun dah menggigil.

Pulak tu harganya sampai mencecah 3 angka..mak aih, boleh pokai den.

Dan bukan semua injection vitamin C ade kelulusan KKM..silap-silap, dapat yang tiruan punya..seram!

Ambik vitamin C Shaklee je senang. Telan je dengan air. Hari-hari konsisten dapat la kulit yang cantik berseri macam mereka ni.

Testimoni 1: Penangan ESP dan Vitamin C

Dulu: kulit kusam, mudah berjerawat, gelap dan tona tak sekata

Sekarang: kulit lebih halus, lebih cerah, tona kulit sekata dan tak perlu make up


Testimoni 2: 
Sebelum: Kulit berjerawat teruk
Selepas: Kulit bebas jerawat dan bersih


Testimoni 3: Perbezaan sebelum dan selepas kenal dengan Shaklee
Tiada lagi kulit kusam, kulit cerah, parut jerawat pudar, kulit sihat


Testimoni 4: Kulit saya jenis alergik. Jika terkena air kotor pun akan mudah bertindak balas. Gambar di atas tetiba terjadi pada saya. Waktu ini, saya down sangat-sangat sebab saya jenis tiada masalah kulit muka.

Yang saya fikir, mungkin ini healing sebab detox, hah banyaknya toksin kan? So, semua suplemen yang bersifat detox saya stopkan dulu dan cuma konsisten dengan ESP dan Vitamin C.

Hasilnya, Alhamdulillah, suami pun cakap cepat je baik tu. Ni dah 3 hari start balik vivix dan collagen powder, apa yang penting kecantikan mesti datang dari dalam. Eh perempuan mana tak mau cantik kan.


Testimoni 5: Kulit cerah dan bebas jerawat


Apakah fungsi ESP dan Vitamin C ini?



soya non gmo

  • ESP ialah PROTEIN. Protein adalah makanan terpenting untuk tubuh manusia. 
  • Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut,otot-otot, organ-organ, plasma, antibodi,enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel. 
  • Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru. 
  • Pengambilan ESP bersama suplemen-suplemen lain amat membantu dalam meng ‘optimum’ kan kadar penyerapan nutrient suplemen-suplemen tersebut ke dalam tubuh kita..senang kata, kesan pengambilan vitamin/mineral akan lebih efektif bersama pengambilan ESP
  • Protein yang lengkap, yang baik akan membantu membaiki, membina sel-sel tubuh yang sihat dan cantik. Sel-sel yang sihat lebih mudah menyerap vitamin berbanding sel-sel yang kurang sihat. Sebab tu, seeloknya dalam setiap program/ pakej kesihatan yang anda ambil, disarankan mengambil ESP


  • Membentuk kolagen. Kolagen adalah asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
  • Mencantikkan kulit. Pengambilan vitamin C setiap hari, untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
Nak sihat, nak cantik pilihlah Shaklee. Nak dapat hasil seperti mereka dalam testimoni tu kene la rajin konsisten makan suplemen ye. Pasti anda sangat teruja dengan hasilnya. Paling penting produk Shaklee ni adalah selamat, berkesan dan mesra alam.

Cik Puan Farizan ni dulu mengalami masalah kulit yang kronik selama 7 tahun, selepas mencuba Shaklee anda sendiri boleh lihat hasilnya. Sangat lah mengkagumkan. So, jangan was-was lagi nak mencuba set kecantikan Shaklee ni. Berbaloi-baloi.


Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! 

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

4 ulasan:

  1. peergh cantik terus kulit.. memang semua gegurl nak kulit lawa2 hehe..

    BalasPadam
  2. terbaik esp ni
    xtau bila lagi nak beli

    BalasPadam
  3. Itu lah kan siti dah namanya perempuan, pasti nak nampak cantik.

    BalasPadam
  4. El, esp tengah promo sekarang ni. Meh la beli. ;)

    BalasPadam