Keistimewaan Anggur Muscadine Dalam Ramuan Vivix

Salah satu 4 bahan utama dalam vivix ialah anggur muscadine. Anggur muscadine bersaiz sebiji bola golf. Wow! sangat la besar, berapa kali kunyah baru nak habis makan  

 Sebiji anggur muscadine harganya mencecah sehingga Rm100++. 



 Mempunyai 20 kromosom. Dengan pasangan tambahan kromosom, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.

 Mengandungi resveratrol dan asid ellagik iaitu sejenis polifenol. Dua jenis bahan ini tiada dalam buah anggur biasa. Asid Ellagik ini berperanan menghalang atau menghentikan bahan kimia penyebab kanser, juga anti virus dan anti bakteria.

Resveratrol dalam produk lain 20% sahaja. Tapi vivix ada 98% resveratrol ASLI. BERBEZA dengan anggur biasa, anggur muscadine mengandungi 5 KALI GANDA lebih resveratrol.

 Bertambah MENARIK dengan kandungan tinggi flavonoid dan serat berbanding nasi dan oat.

 Resveratrol dalam 1 SUDU vivix sama dengan resveratrol dalam 100 gelas wain.

 Kajian Professor Harvard membuktikan resveratrol kalau di gabung dengan polifenol akan jadi 10 kali lebih BERKESAN dan POWER. Vivix ada 15 jenis POLIFENOL.

 Haaa tertarik kan..dah nampak kan betapa mahalnya ramuan vivix itu sendiri, fungsi dan sifat anggur muscadine itu sendiri..

 Jadi harga memang laa setanding dengan kualiti kan..kalau nak menikmati kebaikan anggur muscadine atau muscat ini di dalam satu botol yang mudah dan penuh kebaikan, minum jer VIVIX  

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan