Pengalaman Pertama Saya Bersama Vivix

Semasa kelahiran anak cik sue yang ketiga, cik sue berpantang di rumah sendiri bertemankan mak disebabkan anak cik sue yang sulong telah bersekolah.

Dah masuk anak yang ketiga, cara berpantang sudah tak sama macam berpantang anak yang sulong. Dulu boleh la banyak baring berehat dan tido.

Kini, tidak lagi. Kesian pada mak jika dia perlu uruskan semua. Cik sue tak sanggup melihat mak buat banyak kerja.

Jadinya, cik sue akan turut menolong emak. Selagi kerja-kerja tersebut tidak mendatangkan mudarat pada badan dan tidak banyak main air cik sue buat la.

Alhamdulillah perjalanan berpantang sangat mudah. Tiada bentan dan tiada bengkak susu. Syukurlah.

Cik sue menggunskan set berpantang shaklee yang terdiri daripada Vitalea, B complex, Vitamin C, Omega guard, Ostematrix, Alfalfa, ESP dan ditambah dengan Vivix.


Kali pertama cik sue mencuba vivix adalah sewaktu berpantang anak ketiga ni lah. Effectnya sangat wow!

Badan rasa bertenaga macam enjin turbo, kawan2 yang datang pun tegur tak nampak macam dalam pantang sebab very energetic, mood happy (takde meroyan atau post partum blues), susu banyak (tandem nursing dengan anak kedua), 

luka cepat baik dalam 3 hari hilang sudah rasa pedih, kulit cantik dan berseri, berat badan mudah kembali ke berat asal sebab dibantu dengan breastfeeding baby, kurang masalah rambut gugur.

Lain sangat bila berpantang dengan vivix ni. Rasa ruginya baru kenal vivix masa berpantang anak ketiga. 

Korang kena cuba sendiri vivix ni dan rasai keindahan berpantang dengan vivix. Pasti tersenyum lebar puas hati. Serius tak rugi cuba vivix ni u olls.

Cik sue sudah. Anda bila lagi?

Hubungi cik sue untuk konsultasi dan order anda. Dapatkan vivix sepanjang promosi Januari 2017
 ini.


 013 4774 285
 ig: sihatitunikmat
 www.sihatitunikmat.com

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan