Sakit Tumit Menyucuk Hilang Tanpa Disedari. Apakah Ikhtiarnya?

Sakit tumit menyucuk-nyucuk boleh jadi dengan pelbagai sebab seperti berat badan yang berlebihan dan sebagainya.

Harini Cik Sue kongsikan pengalaman seorang customer yang pernah mengalami sakit tumit menyucuk di mana sakit tersebut telah hilang dengan ikhtiar vivix dan collagen shaklee.

Puan Aisya mengalami sakit tumit yang menyucuk sangat sewaktu bangun dari tidur dan sewaktu nak mulakan langkah dari duduk. Dalam kelas tak boleh berdiri lama, kalau buat kerja duduk bila nak bangun jalan tu, Allah saja yang tahu sakitnya.

Alhamdulillah, selepas konsisten amalkan vivix dan collagen sahaja tanpa suplimen lain masa tu, belum pun habis 20 sachet collagen, sakit tumit dah hilang. Tak sedar pulak tu. Tiba-tiba sedar, eh tumit dah tak sakit.

sakit tumit menyucuk

Vivix adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muscadine, japanese knotweed, european elderberry dan purple carrot.


Bagaimana Vivix bertindak ke atas sel tubuh? Melalui 4 cara berikut.


Jika anda atau sesiapa sahaja yang mengalami masalah yang sama seperti Puan Aisya ini, Cik Sue sangat sarankan untuk mencuba 2 produk Shaklee ini. Kesihatan ini mahal. Sebabnya tak boleh dibeli walau duit berkepuk. Health is wealth.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan