Sudah Makan Vivix Perlu Ambil Suplemen Lain Lagi Tak?

Antara soalan yang kerap diajukan pada Cik Sue.

Jawapannya, Ya perlu.

Set basic yang mesti semua orang kena ambik ialah ESP, Vitalea, B Complex, Vitamin C, Omega Guard.

vitamin asas

Kenapa basic?
Sebab ia ada semua keperluan vitamin, mineral dan asid lemak perlu yang badan kita perlukan untuk berfungsi dengan baik dan optimum.

ESP: Badan kita perlukan protin untuk pembinaan sel yang sihat. pembinaan sel yang tak sihat boleh mengakibatkan macam-macam kanser kepada tubuh badan.

Unsur protein terdiri daripada 21 jenis asid amino;

(1) 12 daripadanya dinamakan non-essential amino acid dan dihasilkan oleh badan kita
(2) 9 lagi dinamakan essential amino acid dan HANYA boleh didapati daripada makanan yang kita makan (badan kita takkan boleh hasilkan protin-protin ini)

Dalam pasaran dunia, takde satu produk pun yang mampu membekalkan kesemua 9 essential amino acid ni; KECUALI ESP. Sampai sekarang pun, ESP adalah satu-satunya produk yang mengandungi SEMUA essential amino acid ni.

Vitalea: Vitalea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang PERTAMA dicipta di dunia. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA.

Penggunaan harian, Vitalea boleh meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.

B Complex: Mengandungi 8 kompenen penting vitamin B termasuklah 100% biotin dan asid folik. Vitamin B adalah vitamin larut air, sebarang lebihan akan disingkirkan melalui sistem pencernaan. Oleh itu, adalah sangat penting untuk kita mengambil vitamin B kompleks setiap hari.

Vitamin C: Vitamin C Shaklee bersifat 'Sustained Release' - Apabila anda memakan Vitamin C Shaklee (500mg), anda akan mendapat manfaatnya berterusan lebih kurang selama 5 jam! Ini adalah kerana, ia akan dilepaskan sebanyak 100mg bagi setiap 1 jam. Bermakna anda akan mendapat manfaatnya selama 5 jam tanpa henti! 

Omega Guard: Asid lemak omega-3 merupakan asid lemak yang penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita. Oleh itu, kita perlu mengambilnya dari makanan. Omega-3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan.

Omega Guard Shaklee merupakan Minyak Ikan Terbaik di Dunia kerana ia mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain2 lagi.

Secara umumnya, kebaikan Omega Guard terlalu banyak dan diperlukan oleh semua peringkat umur tidak kira kanak-kanak ataupun orang dewasa.


Sekarang sudah jelaskan..

Berminat mencuba suplemen Shaklee. Hubungi cik sue.

➞ 013 4774 285
➞ ig: sihatitunikmat
➞ www.sihatitunikmat.com

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan:

  1. Vivix ni saya minum. Hari2 minum. Walaupun saya tak ada penyakit.Pengedar tu ada dalam bloglist saya.

    BalasPadam
  2. Sebab saya minum untuk membantu perniagaan orang kita dalam jenama suppliment Shaklee.

    BalasPadam