Tips Kecantikan Cara Saya Dengan Vivix

Vivix bukan sahaja mengandungi resveratrol, malah kaya dengan 15 polifenol yang bertindak sebagai antioksidan dan antipenuaan sel.

polifenol

Hasil gabungan antara resveratrol dan polifenol telah menjadikan Vivix 10 kali ganda lebih baik dari resveratrol yang terdapat dalam jus anggur biasa atau wain.

Kini Vivix telah menjadi pilihan produk makanan kesihatan kebanyakan artis antaranya ialah Rita Rudaini dan Ayu Raudhah.

Selain diminum konsisten setiap hari, cik sue juga buat masker vivix.

masker
Credit gambar: Diet Diet Sihat
Caranya mudah je, tuang sedikit vivix di atas sudu kecil. Kemudian sapukan di keseluruhan kulit wajah. Biarkan selama 30 minit sebelum dibasuh.

Apa rasanya selepas bermasker vivix ni?
Kesannya sangat wow! Kulit muka rasa lembut dan kalau ada jerawat tu cepat je kecut. Kulit wajah rasa fresh sangat tau, keluar rumah tanpa makeup pun rasa confident jer.

Korang pun mesti cuba tau.

Sepanajang bulan Januari 2017 ini adalah promosi vivix
- beli 6 PERCUMA 1
- beli 2 DISKAUN 5%


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan