Pengedar Shaklee Kota Damansara, Tropicana Dan Sekitarnya

Assalamualaikum.

Selamat datang ke blog cik sue. :)


Cik Sue mula mengenali Shaklee pada tahun 2010 dengan set kesihatan optimum. Badan cepat letih sewaktu lepas berkahwin ditambah dengan kerja office yang sangat sibuk.

Selepas 2 tahun menjadi pengguna setia Shaklee, banyak perubahan positif yang cik sue rasai. Bermula pada tahun 2012 cik sue mula berjinak-jinak berkongsi pasal Shaklee dengan kawan-kawan. Alhamdulillah, sambutan sangat menggalakkan terutamanya set menyusu, set hamil dan set berpantang.

Cik sue adalah seorang Shaklee Independent Distributor (SID) yang bertauliah kerana telah menghadiri kelas nutrisi yang dianjurkan oleh syarikat Shaklee Malaysia. Banyak lagi kelas dan workshop Shaklee yang telah cik sue hadiri untuk menambah ilmu dan skill konsultasi.


Misi Cik Sue ialah untuk membantu lebih ramai orang menaik taraf kesihatan dan ekonomi kepada yang lebih baik.

Jika sekiranya anda berminat untuk join bisnes Shaklee, membership Shaklee atau membuat pembelian produk Shaklee boleh hubungi cik sue di talian 013 4774 285.


Boleh add facebook cik sue Suhailah hamid. Follow instagram sihatitunikmat.

Bagi mereka di sekitar Kota Damansara, Dataran Sunway, Tropicana dan Sungai Buloh boleh COD vitamin di beberapa tempat yang mudah untuk kita berjumpa.

Bagi luar dari kawasan ini, cik sue boleh post. Setakat ni paling jauh cik sue pernah post ke Brunei dan UAE.

Hubungi cik sue untuk konsultasi lanjut dan order anda. Terima kasih.

1 ulasan:

  1. Nurul baru je join family shaklee.. banyak benda yang Nurul kena belajar lagi.. suka sangat tengok senior2 fmily shaklee yang dah berjaya.. nak sangat jadi macam senior2 shaklee.. hehehe :D

    BalasPadam