Resveratrol Memberi Tenaga Kepada Sperma Untuk Kesuburan Lelaki

Dalam usaha untuk mendapatkan zuriat, kesihatan kedua-dua pasangan perlu lah di ambil kira. Jangan asyik menyalahkan si isteri jika masih belum dikurniakan zuriat. Kedua-dua pasangan perlu membuat pemeriksaan dengan doktor.

Jika sperma lemah, ia tidak dapat bergerak aktif berenang masuk ke dalam ovum.

Sel sperma dipenuhi mtokondrion dalam bahagian tengah untuk membekalkan tenaga mencukupi bagi pergerakan ekor.

Sperma perlu berenang dengan menggerakkan ekor ke arah ovum dan mempersenyawakannya.

mati pucuk

Cik sue syorkan pengambilan vivix Shaklee sebagai salah satu ikhtiar selain mendapatkan rawatan dengan doktor.

Vivix ialah suplemen yang kaya dengan antioksidan. Ianya tinggi dengan resveratrol dan 15 polifenol. RESVERATROL kalau di gabung dengan POLIFENOL akan jadi 10 kali lebih BERKESAN dan POWER.


Bagaimana vivix bertindak?


Resveratrol memberi tenaga kepada mitokondrion sperma. Bila sperma bertenaga ianya boleh bergerak aktif ke arah ovum untuk proses persenyawaan.

Bagi lelaki yang ada masalah mati pucuk pula, resveratrol meningkatkan pengeluaran nitrik oksida. Nitrik oksida ni membantu salur darah di bahagian alat sulit lelaki mengembang dan memudahkan laluan di bahagian itu tidak lagi tersumbat.

Jika viagra boleh  mengembangkan salur darah yang kecil aje, tapi resveratrol  boleh buat lebih dari itu sehingga ke arteri.

Bagi anda atau suami anda yang ada masalah dengan sperma yang lemah atau mati pucuk, boleh cuba ikhtiar dengan vivix ni.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan