Set Kencing Manis Untuk Turunkan Paras Gula Elak Potong Kaki

Diabetes adalah masalah kronik dan boleh mengganggu banyak organ bergantung kepada kawalan gula dalam darah.

Tanpa pengurusan yang betul ianya boleh mendatangkan berbagai komplikasi seperti penyakit kardiovaskular, kegagalan buah pinggang, buta dan kerosakan saraf.

Cadangan set Shaklee untuk kencing manis ialah:


 Vitalea - membekalkan vitamin dan mineral yang lengkap pada tubuh. Chromium adalah mineral yang membantu untuk insulin bekerja dengan lebih efektif, untuk mengekalkan tahap gula yang sihat.

 Gla Complex - Gamma Linolenic Acid (GLA) sebagai asid lemak perlu dan anti keradangan.

Mengurangkan simptom saraf kepada pesakit neuropati kencing manis.

 Zinc Complex - menyembuhkan luka dengan cepat.

 Vitamin C 500mg - mengurangkan level sorbitol, gula yang terkumpul dalam sel dan rosak dalam sel mata, buah pinggang dan saraf.

 ESP - mengawal paras gula dalam darah. Kacang soya adalah salah satu kacang yang mempunyai rendah glisemik indeks, 20-25 yang membantu memberi tenaga tanpa meningkatkan gula dalam darah.

 Vivix - kaya dengan resveratrol dan polifenol. Polifenol dapat membantutkan pertumbuhan AGE.

AGE terhasil secara semulajadi dalam badan apabila protin atau lemak bertindak balas dengan gula (glycation). AGE dianggap sebagai punca utama komplikasi berbeza untuk pesakit kencing manis.

AGE protin: gula berlebihan + protin
Menyebabkan: diabetes, atherosclerotic, sel mati

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: