Badan Bertenaga Dan Jarang Demam Tak Macam Dulu Lagi Dah

Semakin usia meningkat tanggungjawab pun semakin bertambah. Dulu masa zaman solo ok je jaga diri sendiri. Sejak dah berkahwin dan beranak pinak, penatnya rasa badan ni. Ditambah lagi dengan urusan di pejabat dan rumahtangga. Bertambah-tambah penatnya. Rasanya dah cukup rehat tapi badan tetap juga letih.

mengantuk

Apa nak buat ek?

Shaklee ada ke suplemen yang boleh bantu?

Tentulah ada. Cik sue syorkan pengambilan Vivix setiap hari.

Salah satu daripada 4 mekanisma cara vivix bertindak ke atas sel badan ialah dengan memberi tenaga kepada sel.

Setiap sel mempunyai MITOKONDRIA (pusat tenaga sel). Analogi mudahnya MITOKONDRIA ni macam TNB.


Pusat janakuasa TNB ni lah yang memberi tenaga kepada rumah, pejabat, kilang dan sebagainya.

Sama halnya dengan sel badan kita. Lagi banyak mitokondria, maka sel badan kita akan lebih sihat dan kuat. Semakin elok fungsi sel, semakin baik organ berfungsi.

Mitokondria di dalam sel badan kita akan semakin merosot apabila kita semakin TUA. Oleh itu, apabila kita ambil vivix, vivix yang bertindak sebagai agen anti penuaaan akan membantu meningkatkan mitokondria.

Oleh sebab itu lah, badan yang sering letih, lesu, tidak bermaya sebelum ini boleh bertukar menjadi bertenaga (energetic) setelah mengambil vivix

Jom kita lihat testimoni mereka selepas menggunakan Vivix:

Testimoni 1: Saya jenis yang cepat letih sejak dulu lagi. Cepat penat, cepat pancit. Bila bertambah anak, bertambah rutin, bertambah rasa nak pengsan. Jadi saya mula ambil vivix sebab ramai orang cerita minum vivix ni rasa segar badan.

Warga emas pun ramai bagi feedback kesan positif rasa bertenaga selepas minum vivix. Vivix ni saya bancuh dengan performance drink dan cinch tea. Saya tambah cinch tea sebab nak effect tak mengantuk.

Wah, minum bancuhan ni, rasa segar badan tak reti nak cakap. Berbaloi cuba.


Testimoni 2: Guna vivix badan rasa best. Energetik je nak buat kerja. Lepas tu kulit muka jadi lembut. Payah nak demam dan selsema memang dah lama tak kena. Alhamdulillah.


Testimoni 3: Mudah-mudahan boleh ok dengan vivix...tapi akak rasa makan vivix dapat pulihkan stamina akak dan kurang dapat jangkitan penyakit ringan...demam...selsema, batuk.


Anda yang sering mengalami badan yang letih, lesu, penat, mengantuk, kurang fokus dan kerap jatuh sakit, cubalah Vivix. Berbaloi-baloi untuk kesihatan tubuh badan anda. Sayangkan diri, ambillah Vivix.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan