Sunblock Elak Sinaran UV Halang Sunburn Pada Kulit

Masa pergi health and wellness fair shaklee, boleh buat ujian kulit dengan nutrisionist Shaklee. Menurut Puan Sarah, salah seorang nutrisionist Shaklee di HQ Shaklee, walaupun anda surirumah anda tetap kena pakai krim muka untuk elak dari sinaran UV.

Pemeriksaan kulit dengan nutrisionist Shaklee Puan Sarah(cik sue pakai tudung kuning)
Sinaran UV yang masuk melalui tingkap rumah boleh merosakkan DNA, kolagen dan elastin kulit. Ianya juga menyebabkan kulit tidak bermaya, kusam dan jeragat.

Yang bekerja di office memang wajib pakai lah u olls.

Ini lah pilihan cik sue untuk melindungi kulit dari sinaran uv iaitu:


Ultimate Protection Whitening Lotion SPF15 - Rumusan ringan, tidak melekit dan kaya dengan pati botani seperti Mulberi untuk mencegah kerosakan kulit akibat pendedahan kepada sinaran matahari, serta Mountain Arnica untuk melegakan keradangan kulit dan mengukuhkan ketahanan kulit terhadap elemen negatif persekitaran.

Vitamin E ialah vitamin larut lemak dan mempunyai antioksidan yang sangat tinggi. Ia merupakan ejen perlindungan UV yang terbaik.

Vitamin E memberi perlindungan kepada kulit dari kemusnahan UV, radiasi dan pencemaran. Ianya juga membantu mengekalkan kelembapan kulit, mencegah kulit kering, kegatalan dan menghilang cela.

Sinaran UV seperti UVA dan UVB akan menembusi kulit hingga ke lapisan epidermis. Ia menyebabkan penuaan kulit, penyakit dan KANSER kulit.


Jangan ambil ringan ye kawan-kawan. Lindungilah kulit kita dari sinaran UV yang berbahaya.

Testimoni: Saya senang kena sunburn. Lepas saya consume vitamin C dan vitamin E. Kulit makin cerah.

sunblock

Penjagaan dalaman dan luaran bagi cik sue adalah penting. Anda masih tidak terlambat untuk memanjakan kulit anda dengan Shaklee. Cara semulajadi untuk kulit yang berseri, gebu dan muda dengan Shaklee.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: