Tingkatkan Kesuburan Sperma Dengan Bahan Alami

Seorang pengkaji di Amerika berjaya menemui hubungan antara sayur dan peningkatan jumlah sperma lelaki. Sayuran yang baik untuk lelaki ialah lobak merah atau buah-buahan dan sayuran bewarna oren dan kuning.


Menurutnya, lobak merah dapat meningkatkan pengeluaran sperma. Kajian tersebut juga disokong oleh para pengkaji di Harvard University School of Public Health yang menemui  buah-buahan berwarna kuning dapat meningkatkan kuantiti dan kualiti sperma.

Lobak merah kaya beta karotena dan antioksidan. Ia dapat meningkatkan kemampuan sperma untuk berenang menuju telur sebesar 6-5% menjadi 8%. Selain lobak merah, bayam dan salad juga memiliki lutein, karotena atau antioksidan yang memiliki kesan yang sama pada kualiti sperma.

(Sumber: Pa & Ma, Januari 2016)

Bagi yang bukan penggemar sayur, atau pengambilan diet harian yang kurang sayur-sayuran boleh ambil Carotomax Shaklee. Lebih mudah.

beta karotene

Carotomax membekalkan lebih 13mg kebaikan karotenoid semula jadi.
  • Mengandungi pati ekstrak daripada tomato, mikroalga, minyak sawit, marigold dan lain-lain.
  • Menyokong sistem imun yang kuat dan membantu mengekalkan kesihatan mata dan kulit untuk jangka masa yang lebih lama.
beta kerotene

Untuk penghasilan sperma dan sistem reproduksi yang sihat, amalkan pengambilan Carotomax setiap hari.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan