Bebas Jerawat, Jeragat Dan Parut Di Wajah Dengan Set Kecantikan Shaklee

Bulan Syawal ni meriah dengan rumah terbuka, majlis perkahwinan, aqiqah dan sebagainya. Selain persedian outfit yang cantik meletop, kita semestinya nak jaga penampilan juga kan. Betul tak? Nak tampil yakin dengan wajah yang berseri-seri gituh. Malangnya kulit wajah ada masalah pulak. Sedihkan..

Jangan risau. Shaklee ada produk yang boleh membantu mengatasi masalah tersebut. Memperkenalkan set kecantikan Shaklee yang paling hot dengan harga mampu milik.

skincare shaklee
  • ESP ialah PROTEIN. Protein adalah makanan terpenting untuk tubuh manusia. 
  • Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut,otot-otot, organ-organ, plasma, antibodi,enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel. 
  • Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru. 





  • Membentuk kolagen. Kolagen adalah asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
  • Mencantikkan kulit. Pengambilan vitamin C setiap hari, untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.



Apa kata mereka yang telah mencuba set kecantikan Shaklee ini:

Testimoni 1: Parut jerawat pudar hanya dengan ESP


Testimoni 2: Kulit makin cerah, jeragat berkurang, parut-parut jerawat cepat hilang


Testimoni 3: Kulit lebih halus, lebih cerah, tona kulit sekata, tak perlu make up


Testimoni 4: Kulit muka lembut, jerawat pasir makin hilang, tumit kaki tak pecah.

 Testimoni 5: Sunburn teruk hilang dalam seminggu


Testimoni 6:  Kesan parut jerawat makin menghilang selepas 2 minggu ambil ESP


Testimoni 7: Parut jerawat hilang selepas ambil ESP dan vitamin C


Testimoni 8: Parut jerawat makin hilang selepas 12 hari ambil vitamin C


Testimoni 9: Kulit lebih cerah, lebih gebu dan tidak berminyak


Testimoni 10: Selepas 3 minggu konsisten vitamin C parut jerawat makin berkurang


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan: