Berpantang Dengan Vivix Ibu Bertenaga Dan Susu Ibu Meriah

Sekiranya amalan berpantang dilakukan sempurna secara disiplin, ia dapat memulihkan kembali kesihatan diri. Bayangkan keadaan tubuh yang masih lemah dan gangguan perasaan akan menyebabkan ibu tidak ceria dan mudah letih. Sekaligus, boleh menjejaskan penghasilan susu ibu.

set bersalin shaklee

Berpantang memberi aura kesegaran dengan cara mandi herba, urutan membantu pelancaran darah, pemakaian bengkung akan kembali langsing dan sebagainya. 

Pengambilan suplemen juga sangat membantu mengembalikan tenaga si ibu, menambah mood ceria  dan secara tidak langsung membantu penghasilan susu ibu dengan lancar.

Cik sue kongsikan testimoni Puan Hasyimah yang berpantang dengan Vivix Shaklee.

Testimoni: Beza dengan pantang sebelum ini, badan tak rasa lesu, apa lagi menguruskan anak-anak yang ligatnya boleh tahan. Syukur boleh basuh pinggan dan measak ala kadar untuk kami 3 beranak yang tak puasa di bulan Ramadhan.

Susu? Sampai bengkak walaupun dah pam, asyik penuh je. Jenuh pam macam orang kena buat stok, bangkit 4 pagi.

Berpantang dengan vivix memang awesome experience!


Cik sue sendiri ada pengalaman berpantang dengan vivix. Boleh baca kisahnya DI SINI.

Alhamdulillah, ramai yang yakin dan berpuas hati dengan vivix yang terbukti berkesan, mudah, selamat dan praktikal untuk ibu-ibu zaman sekarang. Sekarang anda rasa teruja nak dapatkan vivix?

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: