6 Tips Bagaimana Memilih Bisnes Yang Menguntungkan

Zaman sekarang ni ramai orang memerlukan pendapatan tambahan. Oleh yang demikian ramai sekali yang berminat untuk menceburi bidang bisnes. Namun, masih lagi buntu nak memilih bisnes apa yang sesuai. Jom ikuti 6 tips bagaimana memilih bisnes yang menguntungkan.

online bisnes shaklee

1) Tidak memerlukan modal yang besar
Mulakan dengan apa yang ada di tangan. Jangan sampai terpaksa membuat pinjaman bank semata-mata untuk memulakan bisnes anda.

2) Bisnes yang fleksibel
Di mana saja anda berada dan pada waktu bila-bila pun anda dapat menjalankan bisnes anda tanpa batasan asalkan mempunyai smartphone dan juga internet.

3) Bisnes mempunyai sistem
Sistem ini setiap pengedar boleh log in menggunakan id masing-masing, boleh key in order, melihat database customer, mendaftar keahlian baru, melihat perkembangan organisasi, update dengan berita terkini syarikat atau produk, melihat bonus, check points dan lain-lain lagi.

4) Pengeposan barang ke seluruh Malaysia
Syarikat menawarkan pengeposan barang ke seluruh Malaysia dengan harga kadar rata (flat rate). Memudahkan kerja surirumah yang membuat bisnes dari rumah dan mempunyai kekangan untuk keluar pos barang.

5) Group support dan kelas berkala
Pihak syarikat ada menyediakan kelas-kelas secara bulanan bertujuan untuk meningkatkan ilmu pengetahuan kepada semua pengedarnya. Group support juga penting untuk berkongsi ilmu, masalah, testimoni, sumber rujukan dan lain-lain.

6) Bisnes ada demand dari customer
Produk atau service yang anda buat itu mestilah ada permintaan dari pelanggan.

Keenam-enam points tersebut ada dalam bisnes Shaklee.

Jemput tonton video ini untuk keterangan lebih lanjut.


Untuk join bisnes Shaklee, pertama sekali anda perlu mendaftar keahlian Shaklee RM79.50 (Semenanjung) dan RM91 (Sabah/Sarawak). Modal yang rendah namun berpeluang mendapat pulangan yang berganda-ganda setanding dengan usaha anda.

Setiap bulan, Shaklee akan mengadakan kelas untuk semua para pengedarnya secara PERCUMA. Kelas untuk leader, workshop atau roadshow ada dikenakan sedikit bayaran yang sangat minimum.

Shaklee menggunakan kurier Gdex atau Citylink untuk pengeposan barang di seluruh Malaysia.

Dengan adanya sistem online iaitu www.shaklee2u.com.my, segala urusan para pengedar Shaklee menjadi sangat mudah berbanding sebelum adanya online sistem. Cik sue pernah merasainya suatu ketika dulu. Sangat bersyukur dengan banyak perubahan positif Shaklee sekarang ini.


Anda di luar sana, Cik Sue sangat mengalu-alukan untuk join team Mumtaz di bawah naungan Cik Sue sendiri. Cik Sue akan bantu anda mencapai impian anda dalam bisnes Shaklee. Berapa income yang anda nak, anda sendiri tentukan.

shaklee kota damansara

Jom mula sekarang. Hubungi Cik Sue di talian 011- 1090 4139.

1 ulasan:

  1. el pun nak bukak bisnes makan2 ni..tp tu lah masa belum mengizinkan lagi..skrg pun kelam kabut ngan anak2 sekolah tak tentu time adoii penant sue..smpai malam ada tuisyen..mengaji

    BalasPadam