Badan Bertenaga, Stamina Tinggi, Jantung Sihat Dengan CoQ10

Coq10 adalah nutrien utama dalam menghasilkan tenaga. Ia bertindak sebagai palam pencucuh, yang menghidupkan enjin dengan memulakan penghasilan tenaga dalam setiap sel. Apabila sel-sel menghasilkan lebih banyak tenaga, badan anda berfungsi pada tahap optimum yang membolehkan anda melakukan apa yang anda suka setiap hari!


Penjana Tenaga Terbaik

1) Meningkatkan kekuatan otot
Kajian telah menunjukkan bahawa Coq10 dapat membantu meningkatkan kekuatan otot dan jisim otot fast-twitch (type- II) (otot yang menjana kuasa dan kekuatan). Ia juga bertindak sebagai antioksida untuk mengurangkan kerosakan oksidatif kepada sel-sel otot.

2) Mempercepatkan proses pemulihan luka
Coq10 menyokong penghasilan semula tisu yang rosak dengan meningkatkan penghasilan sel, pembaikan tisu dan proses penyerapan oksigen ke dalam tisu, mempercepat penyembuhan luka. Coq10 juga berperanan sebagai anti-radang dalam pemulihan luka.

3) Menyokong gaya hidup aktif anda
Pelbagai kajian telah menunjukkan bahawa CoQ10 memberi manfaat  kepada orang dewasa, dari atlet yang kerap melakukan latihan sehingga kepada orang biasa yang cuba mengekalkan jantung yang sihat dan kekal cergas.

Hasil kajian menunjukkan bahawa CoQ10 membantu orang ramai untuk kekal aktif secara fizikal dan meningkatkan prestasi dengan menggalakkan penghasilan tenaga selular. Kini jantung anda dapat mengepam darah ke seluruh badan dengan lebih cekap, anda boleh berjalan lebih cepat dan berlari lebih jauh, dan anda dapat memberi lebih tumpuan.

4) Memastikan bertenaga sepanjang hari
CoQ10 adalah asas dalam penjanaan tenaga badan. Ia berfungsi sepanjang masa untuk memulakan dan menghasilkan tenaga. Apabila sel-sel menghasilkan lebih banyak tenaga, badan anda mempunyai tahap tenaga yang tinggi, stamina anda meningkat, meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan keseluruhan anda, menjadikan anda berasa lebih bertenaga sehingga anda boleh melakukan pelbagai perkara dalam sehari!

Cik sue kongsikan testimoni mereka yang telah consume CoQ Trol Plus ini. Jom lihat apa kata mereka.

Testimoni 1: Sejak makan CoQTrol hasilnya 4km non stop! Dah 4km baru start pancit dan kena slow down.
vitamin tambah tenaga

Testimoni 2: Saya makan CoQ Trol ni, serius tenaga jadi overdos, tak lemau kehulu kehilir kejar kelas semua turun naik tangga pergi padang lagi, tetap maintain. Even thought tiap malam tido lewat. Dekat sekolah memang tak sempat nak rest. Latihan softball, masuk kelas lagi. Balik petang boleh jogging, still ok lagi bertenaga.

Pagi saya makan vitamin C, B Complex, Vitamin E dan Coq Trol.

energy booster

coenzymeQ10

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan