Tingkatkan Tenaga Anda Dengan Coq Trol Plus

Selamat Tahun Baru 2018!

Sempena tahun baru ini, Shaklee memperkenalkan satu produk menggunakan formulasi terbaru yang dikenali sebagai CoQ Trol Plus. Dulunya dikenali sebagai CoQ Health Plus.


Formulasi yang lebih baik iaitu:
  • Berkepekatan tinggi 100mg CoQ10
  • Kombinasi 2mg resveratrol
  • Kombinasi 5mg tokoferol sebagai antioksidan
  • Sistem penyerapan minyak zaitun yang dipatenkan untuk penyerapan unggul
  • Bebas gluten


Coenzyme Q10 adalah komponen yang penting untuk penghasilan tenaga di dalam sel. Ia berada di dalam mitokondria stesen janakuasa sel. Coenzyme Q10 tinggi di dalam sel otak, jantung dan hati. Ia menukarkan lemak dan gula kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari. Ia juga adalah antioksida yang berkesan melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas.

Walaubagaimanapun tahap Coenzyme Q10 menurun apabila usia kita meningkat dan penggunaan statin untuk menurunkan kolesterol menyebabkan tahap Coenzyme Q10 semakin rendah di dalam tubuh.

Keistimewaan Shaklee:
  • CoQ Trol Plus membekalkan sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg Coenzyme Q10 bersama resveratrol dan tokoferol.
  • Untuk penyerapan optimum, ia dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun.
Tahukah Anda!
Kajian telah menunjukkan bahawa 100mg Coenzyme Q10 memberikan pelbagai manfaat kepada badan. Untuk mendapatkan 100mg Coenzyme Q10 anda perlu mengambil 3kg daging, 100 cawan brokoli rebus, 100 sudu makan minyak canola dan 3.3kg mentega kacang.


Saranan penggunaan
Untuk dewasa sahaja. Ambil 1 kapsul sekali sehari dengan makanan.

Harga
1 botol 30 kapsul. Retail price RM157.68. Nak harga lebih murah, sertai ahli dengan cik sue. Konsultasi berpanjangan untuk anda.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.


Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

3 ulasan: