Kenangan Di Business Leaders National Conference (BLNC) 2018

Pada hari Sabtu minggu lepas, cik sue berkesempatan menghadiri program Shaklee khas untuk para pemimpin sahaja. Program tersebut diadakan di Sunway Pyramid Convention Centre. Program seharian ini bermula dari pukul 8.30 pagi sehingga 5.30 petang. Ia menghimpunkan kesemua para pemimpin Shaklee di segenap pelusuk Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Dalam program ini, pihak Shaklee akan update berita terkini berkenaan produk, kelas, insentif, percutian, peraturan syarikat dan lain-lain lagi. Ini bagi memastikan semua pemimpin Shaklee mendapat maklumat yang betul dari saluran yang benar.

Ini merupakan kali kedua kehadiran ciksue sejak BLNC (Business Leaders National Conference) ini diperkenalkan pada tahun lepas (2017). Pada tahun lepas cik sue tidak menulis entry. Tahun ni sebagai tanda ingatan dan kenangan, cik sue up entry dalam blog ni. Kalau rindu boleh lihat semula gambar-gambar dalam blog ni.

Korang jangan muntah ye. Banyak gambar cik sue upload ni. Kikiki..

Leader Mumtaz


Bersama Mr Chris Kyrou Vice President Beauty Research & Development

Bersama Ms Virginie Descamps, Global Lead, Beauty at Shaklee Corporation


Launching produk terbaru Shaklee iaitu YOUTH Complex







Cuba cari di mana cik sue?
Cik sue harap tahun depan dan tahun-tahun seterusnya masih diberi peluang menghadiri ke program ini InshaaAllah. Tolong doakan kejayaan Cik Sue dalam bisnes Shaklee ye kawan-kawan. :)

4 ulasan:

  1. seronok kan dapat attend event mcm ni..merapatkan siluraturahim

    BalasPadam
  2. sedondon semua tudung biru hehe.. sesekali pegi join event mcm ni topap ilmu baru kan.. bersosial sesekali apa salahnya ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah tema grup kami tudung biru. iye betul tu siti, masa ni lah nak jumpa kawan-kawan SID seluruh Malaysia :)

      Padam