Vitamin C Dan Collagen, Untuk Kulit Cantik Berseri

Kolagen dan vitamin C

Dua lebih baik dari satu. Dapatkan faedah daripada kuasa pasangan C- collagen dan vitamin C- untuk kulit sihat, berseri dan kelihatan muda.

vitamin c

Kolagen adalah sejenis protein yang terdapat dalam kulit, tulang, otot, saluran darah, sistem pencernaan dan tendon.

Ia bertindak seperti "gam" yang mengikat komponen lain dalam badan kita untuk bersama mengekalkan kekuatan badan termasuk kekuatan dan keanjalan kulit.

- Meningkatkan keanjalan kulit untuk kulit yang lebih kukuh dan lembut
- Mengekalkan kelembapan kulit untuk mengurangkan kedutan

Vitamin C dikenali sebagai asid askorbik. Vitamin C memainkan peranan besar dalam fungsi serta penyelenggaraan tubuh terutama kulit.

- Bertindak sebagai antioksida
- Melindungi dari sinaran UV
- Bertindak sebagai agen pengurangan pigmentasi
- Berfungsi sebagai agen antiradang
- Molekul penting dalam penghasilan kolagen

Kuasa dua C

Kolagen (Collagen)

- Memberikan struktur kepada kulit 
- Memegang semua tisu penghubung bersama

+

Vitamin C

- Membantu dalam penghasilan kolagen
- Melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif
- Melindungi dari sinaran UV

Hasilnya rambut berkilat, kulit berseri, kurang kedutan, meningkatkan kelembapan kulit, kulit lebih tegang, meningkatkan imuniti kulit.

Bagi anda yang ada masalah jerawat, jeragat, parut jerawat, pori besar, ingin mencerahkan kulit, blackhead atau whitehead cik sue sangat mengesyorkan untuk mencuba dua suplemen ini.

Cik sue sendiri telah mengamalkan pengambilan vitamin ini setiap hari. Hasilnya kulit tiada lagi masalah jerawat. Kulit nampak makin cerah berseri. Alhamdulillah. Memang best. Korang pun patut cuba.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kecantikan dan kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: