Dulu Kulit Kusam, Eye Bag Tebal Kini Kulit Semakin Cerah

Wanita dan kecantikan bagaikan isi dengan kuku, berpisah tiada. Lagi-lagi selepas melahirkan anak, soal kecantikan harus juga dititik beratkan untuk mengembalikan keyakinan diri.


Ciksue rasa sangat teruja nak berkongsi satu testimoni dengan korang semua. Beliau mengambil set lengkap berpantang dan menyusu Shaklee. Bukan satu manfaat je yang beliau dapat, malah lebih dari itu.

Jom baca perkongsian dari Puan Umie ni.


Umie nak share testimoni sendiri perbezaan sebelum dan selepas consume Shaklee. Untuk pengetahuan semua gambar sebelum tu waktu umie langsung tak makan apa-apa suplemen. Make up pun tak hihihi... Kulit umie dulu sangat kusam, pucat, kelam (erti kata lain gelap) dan eye bag boleh tahan gelapnya...

Selain tu umie jugak kerap kena pecah-pecah kat lidah. Pedih pulak tu. Kaki pulak kerap sangat berpeluh yang jenis berbau. Memang merimaskan uhuhu.... Risau pun ada takut kawan-kawan rimas bau busuk kakiku.

Umie mula consume Shaklee bermula dengan set lengkap pantang dan penyusuan. Bermula dengan itu sedikit demi sedikit umie mula dapat effect. Kulit umie makin cerah dan tak kusam walaupun umie tak makeup langsung. Dan umie pun dah boleh perlahan-lahan kurang bermakeup. Sampaikan kawan-kawan tanya apa rahsia kulit makin cerah   .

Dan guess what lidah umi dah takde pecah-pecah lagi. Kaki dah tak berpeluh melampau macam dulu lagi .

Ini lah Shakleeeffect umie. Skang umie consume ESP, Vitamin C, B Complex, Vivix, Vita Lea,Omega Guard, dan Alfalfa.

Wow, seronoknya lihat perbezaan wajah Puan Umie dulu dan sekarang. Sangat berbeza kan. Dengan set lengkap berpantang dan set menyusu pun beliau kini nampak lebih cantik.

Anda inginkan Shakleeeffect seperti Puan Umie, boleh hubungi ciksue untuk konsultasi lanjut ye.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kecantikan dan kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: