Promosi April Shaklee ESP Dan Shakleebaby Yang Istimewa

Bulan April merupakan permulaan cycle baru Shaklee bagi tahun 2018/2019. Sempena bulan baru ini Shaklee menawarkan dua promosi hebat iaitu ESP dan set Shakleebaby.

Tak lama lagi umat Islam akan berpuasa Ramadhan. Sehubungan dengan itu Shaklee menawarkan pembelian 5 canister ESP dapat e-voucher diskaun RM50. ESP membantu memberi tenaga, memberi rasa kenyang yang lebih lama jika diambil sewaktu bersahur, mengelakkan gastrik, membantu production susu ibu yang lebih meriah, mencantikkan kulit dan lain-lain lagi.


Satu keluarga dapat menikmati ESP ni, berbaloi-beli.

Bagi ibu bapa yang mencari toiletteries bayi yang bebas paraben dan bahan kimia merbahaya, Shakleebaby set ini salah satu pilihan terbaik anda.


Beli 3 set Shakleebaby pada harga 2 set. Jimat banyak tu. Boleh buat stok untuk beberapa bulan atau hadiahkan kepada kawan-kawan yang baru melahirkan anak.

Jom miliki kedua-dua produk promosi ini sekarang untuk penjimatan berganda-ganda.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kecantikan dan kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan