Keenakan Sambal Membuka Selera Makan Anda

Assalamualaikum

Berbaki beberapa hari saja lagi umat Islam bakal menyambut puasa Ramadhan. Ciksue pasti ramai yang telah membuat persiapan menghadapi bulan yang mulia ini.

Bercakap pasal bulan puasa antara makanan yang wajib ada ialah serunding. Kalau tak sempat masak, serunding ini dikira sebagai penyelamat. Boleh dimakan dengan nasi panas atau pun roti.

Selain itu ialah sambal. Rakyat Malaysia dan sambal tidak boleh dipisahkan. Dapat makan nasi panas panas, telur goreng dan sambal pun dah cukup sebagai menu sahur yang ringkas dan cepat.

Ciksue nak share dengan korang sambal yang ciksue baru je beli semalam. Ciksue cuba 3 jenis sambal iaitu sambal ijo, sambal penyet dan sambal ketuk. Ciksue paling suka sambal ijo. Memang sedap semuanya. Korang kena cuba.


Banyak lagi jenis sambal yang dijual seperti sambal merah, acar ikan masin, sambal itam dan sambal tumis. 

Jika berminat nak beli korang boleh ke ig sambaleena.my. Dengar kata ada promosi bulan Mei ini. Cepat-cepat terjah ig diaorang ok.

Oh ya, jika nak berpuasa dengan set tripple gems, sekarang ini ada promosi 10% diskaun tau. Korang boleh whatsapp ciksue segera www.wasap.my/601110904139

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan