9 Sebab Kenapa Bisnes Shaklee Sangat Best

Zaman sekarang ni memang ramai orang yang buat dua tiga kerja dalam satu masa. Ia bukan suatu benda yang pelik atau baru. Ini berikutan kos sara hidup yang makin meningkat.

Bagi anda yang masih tercari-cari bisnes apa yang anda mahu cuba, di sini Sue senaraikan 9 sebab kenapa bisnes Shaklee sangat best.

bisnes shaklee

1) Yuran keahlian yang rendah iaitu hanya RM35 setahun. Nak join dengan percuma keahlian pun boleh iaitu dengan pembelian RM400 dalam satu resit. Terpulang kepada bajet anda.

2) Risiko yang rendah. Dengan yuran keahlian yang rendah risiko juga rendah.

3) Sistem yang patuh syariah. Tiada penindasan orang atas kepada orang bawah. Jika upline tidak buat kerja tetap tidak akan dapat bonus begitulah juga sebaliknya.

4) Kesemua produk Shaklee yang dijual di Malaysia telah pun mendapat Sijil Halal daripada Islamic Services of America (ISA). ISA ni adalah satu organisasi yang bertanggungjawab memberikan sijil halal di Amerika. ISA adalah unik kerana ia diiktiraf sebagai 'pensijil' yang sah untuk produk dan bahan-bahan yang memerlukan pensijilan Halal di seluruh dunia.

Selain itu ISA juga diiktiraf secara global di lebih 70 buah negara. Dan paling best, ISA diiktiraf oleh JAKIM semenjak tahun 1982 lagi.

5) Produk yang selamat, berkesan dan semulajadi
  • lebih dari 250 ujian pestisid (racun perosak) bagi memastikan produk2nya bebas dari bahan2 kimia yang merbahaya
  • mempunyai landmark study, yang mana, taraf kesihatan pengguna shaklee selama 20 tahun, pengguna vitamin lain dan orang yang langsung tidak mengamalkan vitamin dinilai
  • mempunyai lebih 125 kertas dan presentation saintifik yang telah dipublish
  • menjalankan 350 ujian untuk setiap bahan botani yang baru bagi memastikan ianya bebas daripada pencemaran, racun perosak dan sisa2 lain yang merbahaya
  • menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi memastikan kualiti dan potensi
landmark study

6) Bonus bulanan yang dibayar pada setiap pertengahan bulan
Di kala orang lain sedang sengkek, bonus Shaklee sedikit sebanyak dapat topup duit gaji hakiki anda. Best ke sangat best!

bonus shaklee

7) Berpeluang menyertai percutian setiap tahun
Di Shaklee terdapat dua jenis percutian iaitu dalam negara atau luar negara. Tahun ini Shaklee akan membawa delegasi Shaklee yang layak ke Jepun dan juga cruise dari Singapura-Penang. Percutian anda di taja sepenuhnya oleh Shaklee. Anda hanya perlu bawa diri dan duit untuk shopping jurr....

trip shaklee

8) Berpeluang dapat car bonus setiap bulan
Shaklee tidak memberikan sebuah kereta kepada anda, tetapi sejumlah wang kepada anda setiap bulan. Terpulang pada anda untuk menggunakan wang ini untuk tujuan apa atau nak buat simpanan sahaja pun boleh.

car bonus shaklee

9) Group support yang sentiasa ada ketika susah dan senang
Dalam group support ini diberikan segala poster, copywriting, testimoni, motivasi dan sebagainya. Semuanya PERCUMA untuk anda.

Dengan 9 points di atas, di harap anda mendapat serba sedikit penjelasan mengenai bisnes Shaklee.

Berminat nak join bisnes Shaklee?

bisnes shaklee

Jom hubungi Sue di whatsapp 011-10904139. Sue akan bantu anda dari zero to hero inshaaAllah.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#shakleekotadamansara

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan