Duit Raya Awal Dari Shaklee

Umat Islam di Malaysia dijangka akan menyambut Syawal pada 22 April 2023 iaitu pada hari Sabtu. Setiap bulan bonus Shaklee akan masuk ke akaun pemiliknya yang layak pada 14 haribulan. Ini bermakna semua pengedar Shaklee akan menerima bonus sebelum Hari Raya Aidilfitri. Yahoo! bestnya... Saya suka...saya suka...


bantuan raya awal

Baju raya dah siap beli.

Kuih raya dah siap tempah.

Kereta dah siap servis. Ini paling penting sebenarnya.


Duit bonus Shaklee tersebut nanti Su boleh guna untuk: 

- beri duit raya kepada ibu bapa/ adik beradik/ anak buah/ tetamu

- belikan buah tangan untuk mak ayah sebelum balik kampung

- beli makanan ringan (snacks) balik kampung

- topup Touch N Go

- duit minyak kereta

- rolling beli stok Shaklee kita open table masa Raya nanti..kikiki.....


Su bersyukur dipertemukan dengan bisnes Shaklee. Duit raya awal ni sekurang-kurangnya dapat topup serba sedikit perbelanjaan yang belum cukup dari suami. Hari raya memang sedia maklum perlukan perbelanjaan yang agak besar. Ditambah lagi dengan perbelanjaan buka sekolah dan bulan puasa dalam bulan yang sama. Duit keluar macam air terjun. Fuh! lap peluh sat..


Korang yang masih bekerja atau belajar, jika tercari-cari bisnes apa nak buat, cubalah buat bisnes Shaklee. Ada sistem online untuk buat order, tidak perlu sentiasa pegang stok. Shaklee yang akan tolong postkan pesanan customer anda.


bisnes dropship


Gunakan smart phone atau laptop anda untuk jana side income. Ada internet dekat mana-mana pun anda boleh buat bisnes Shaklee ni.


Semudah 123. Anda daftar keahlian Shaklee RM35. Kemudian anda terus boleh mula berniaga. Mulakan dengan membuat perkongsian produk Shaklee dengan ahli keluarga dan kawan-kawan terdekat sudah boleh jana sales.


Dalam sehari dah boleh dapat untung silap-silap lebih dari duit yang anda register keahlian haritu. Mana tau kan selagi anda belum cuba.


Group support 24 jam yang sentiasa bersedia membantu anda pada bila-bila masa. Dalam group besar Su iaitu iReach setiap hari ada kelas percuma selain group telegram yang tersedia semua bahan marketing.


Seronok dapat  dua sumber pendapatan kan? Satu tengah bulan di kala ramai orang yang sengkek dan satu lagi di akhir bulan.


Jika anda berminat nak menyertai bisnes Shaklee bersama team Su iaitu Mumtaz Legacy, boleh whatsapp Su di talian 011-10904139 atau tekan je link wasap DI SINI. Kita borak-borak sampai jadi.


side income

#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#shakleekotadamansara

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan