Pesakit ASTHMA tak perlu NEBULIZER selepas amalkan Omega Guard

Tak perlu lagi nebulizer..kisah benar salah seorang sahabat Shaklee kami Shareena Hashim. 

Ini kisah my boy, Darwish setahun yg lalu... kali terakhir admit HUKM & amik NEB Jan 12..... alhamdulliahh, dah bebas dari nebulizer & inhaler lebih setahun selepas amalkan Mealshake & OmegaGuard….:) semuanya dgn izin Allah jua...

suplemen kanak-kanak

Ibu mana yang sanggup lihat anak mereka sakit kan? Dengan prosedur nebulizernya yang pasti meruntun jiwa kita sebagai parents yang melihatnya. Kesian pada anak-anak yang masih kecil. Sampai bila harus bergantung pada ubat bukan? Apa kata anda ibu bapa di sana bertukar kepada suplemen semulajadi yang dijamin tiada tambahan perasa tiruan, pemanis, bahan pewarna atau pengawet.

APA ITU NEBULIZER?
Nebulizer merupakan alat untuk membantu pencairan kahak / slump yg ada di rongga dada. Kebanyakan anak kecil yang tidak pandai buang kahak sendiri (0- 5 thn) yang memerlukan alat ini.

topeng nebulizer

Alhamdulillah, berkat konsisten pengambilan Omega dan Mealshake, anakanda Puan Shareena sudah bebas dari nebulizer. Omega membantu meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru manakala Mealshakes Membekal Nutrisi kepada Sel Tubuh- Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain. 

Penyediaannya mudah. Anak anda pasti sukakan rasa Mealshake (perasa vanilla) yang dicampur kedalam minuman mereka. Omega Guard hanya perlu dikunyah bagi kanak-kanak yang sudah pandai, kalau bayi berumur 1 tahun, memadai hanya dengan mencampurkan cecair omega ke dalam makanannya.

BONUS : Manfaat Omega kepada perkembangan otak anak-anak yang mana mereka akan lebih aktif dan bijak, mudah belajar, mudah mengingat dan perkembangan yang lebih baik berbanding usianya.

Berminat untuk mendapatkan suplemen kanak-kanak ini? Hubungi saya untuk konsultasi dan pesanan anda.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan