Set Kesuburan Shaklee: Pengidap Cyst & Pcos Berjaya hamil dengan Shaklee


Memiliki cahaya mata sendiri selepas berkahwin merupakan impian setiap pasangan. Namun selepas setahun menanti masih belum ada hasil. Hati isteri mana yang tidak risau bukan?

Jom ikuti kisah Puan Fieza. Beliau merupakan pengidap cyst dan PCOS pada waktu yang sama. Penantian beliau selama dua tahun setengah telah berhasil setelah menggunakan set kesuburan Shaklee di samping menjalani rawatan kesuburan dengan pakar.

set kesuburan shaklee


Bagaimana suplemen2 ini membantu:

ESP- protin adalah bahan utama dalam pembentukan organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Kekurangan protin menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, kehilangan kepejalan otot, pertumbuhan terbantut, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian.

B Complex - Membantu tumbesaran - Menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak. Membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.

Alfalfa Complex - menyingkirkan lemak dan kolesterol - Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya alfalfa sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.

Gla Complex - Mengawal selia hormon estrogen dan testosteron - GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Anda di luar sana yang menghidapi masalah yang sama, apakata anda mencuba set kesuburan Shaklee. Kita ikhtiar sebaik mungkin dan selebihnya adalah dengan izin Allah jua. Berminat mencuba set kesuburan Shaklee, boleh hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan