Kisah Jatuh Cinta Saya dengan ESP Shaklee

Assalamualaikum.

Sue mula kenal dengan Shaklee selepas mencuba set kesihatan optimum. Selepas tu sedikit demi sedikit Sue mula mencuba vitamin yang lain.

Semasa hamil anak sulong Sue dah mula mengambil ESP. Maklum la kan, nak anak kulit cantik bila lahir nanti. Alhamdulillah proses kehamilan anak sulong berjalan dengan baik dan dipermudahkan.

milk booster

Apa yang membuatkan Sue jatuh cinta dengan ESP Shaklee ini?? Inilah antara kesan sampingan selepas Sue consume ESP Shaklee:

- badan rasa bertenaga (maklumla nak uruskan rumahtangga dengan tiga orang anak yang masih kecik)
- kulit gebu dan bebas jerawat
- rekahan di tapak kaki berkurang
- susu melimpah ruah
- membantu mengawal berat badan (maklum saja la kan ibu menyusu anak ni asyik nak mengunyah je, ESP memang membantu mengurangkan rasa lapar)

Masa dalam pantang
Stok susu Amjad
1 canister ESP mampu bertahan sehingga 2 bulan. Selain diminum, ia juga boleh dibuat masker. Memang sangat menjimatkan. 2 in 1 gitu.

Cara bancuh ESP, Sue prefer bancuh dengan air masak je. Lebih rasa original ESP tersebut. Memang super sedaplah!

Anda pula bagaimana? Jom kongsikan kisah cinta anda di komen.

6 ulasan:

  1. waaa.. murah rezeki..
    byk stok susu tu..
    x diakui shaklee mmg antara makanan tambahan yang dipercayai n memberi kesan y baik pd tubuh badan

    BalasPadam
  2. saya baru minum ESP dalam sebulan ni..campur satu sudu milo..sedap..

    BalasPadam
  3. MamaAsya: tq :)
    Nor: tq :)
    Mar: mmg sedap :)

    BalasPadam
  4. ms pantang ritu el mkn ESP
    mmg rekahan kat kaki tu ilang
    el beli ritu pun sbb ada org nak letgo :)

    BalasPadam