Trip Shaklee Cruise Bersama Super Star Libra

Shaklee menawarkan ganjaran 3C iaitu cash, car dan convention. Convention itu maksudnya ialah percutian samada dalam atau luar negara.

Setiap 1 cycle iaitu dalam tempoh setahun setiap sid akan mengumpul points. Dari points tersebut , ia akan menentukan samada anda layak menyertai trip Shaklee atau tidak.

Untuk trip dalam negara perlukan 410 points seorang, manakala 1010 points untuk trip luar negara. Untuk kumpul points ini paling utama kena naik rank sekurang-kurangnya Supervisor.

Alhamdulillah cik sue bersyukur kerana layak untuk menyertai trip Shaklee dalam negara iaitu Cruise Super Star Libra. Ia akan membawa kami ke Langkawi, Phuket, Pulau Pinang dan berakhir di Port Klang.


Shaklee berikan kami beg sandang dan t-shirt secara percuma. T-shirt ini akan dipakai untuk aktiviti fun games dan sesi bergambar di atas kapal nanti. 



Nantikan update cik sue seterusnya untuk trip Cruise Super Star Libra ni ok.

Kawan-kawan yang berminat travel setiap tahun, tetapi tak nak mengeluarkan belanja sendiri, inilah pilihan alternatif anda. Jom join bisnes Shaklee bersama tim Mumtaz, cik sue akan guide dan coaching anda untuk melayakkan diri join trip Shaklee setiap tahun.

Anda sendiri tentukan nak join trip region atau oversea. Pilihan di tangan anda.

Jom mulakan langkah pertama anda dengan join membership Shaklee. Hubungi cik sue sekarang untuk konsultasi lanjut. Klik link ini www.wasap.my/60134774285.

2 ulasan: