Kepentingan Mengembangkan Empayar Bisnes Shaklee

Dalam bisnes MLM, empayar sesebuah organisasi dilihat kukuh apabila organisasi itu mempunyai ramai downlines yang aktif berbisnes di setiap negeri di Malaysia termasuk juga Sabah dan Sarawak.


Kenapa pentingnya mengembangkan empayar?

1) Apabila network (dowlines) berada di setiap negeri, lebih mudah bagi orang ramai membeli Shaklee terus dari pengedar Shaklee yang tinggal di kawasan yang berhampiran. Jimat dah kos postage kan.

2) Makin ramai yang akan ambil berat/timbul kesedaran tentang kepentingan menjaga kesihatan hasil dari perkongsian maklumat oleh pengedar2 Shaklee di seluruh Malaysia.

3) Semakin ramai yang sihat selepas consume vitamin Shaklee dengan izinNya.

4) Ekonomi para pengedar Shaklee bertambah baik dari yang sebelumnya selepas ramai yang mengenali dan menggunakan produk Shaklee. Rezeki bagi mereka yang berusaha tanpa berputus asa.

5) Sebaran tentang ilmu kesihatan semakin meluas. 

6) Lebih ramai lagi individu yang akan kenal produk Shaklee.

7) Peluang menjana pendapatan terbuka luas kepada mereka yang berminat untuk join bisnes Shaklee.

Cik Sue mengalu-alukan pada anda yang di luar sana yang masih mengintai-ngintai peluang mencari extra income, untuk bersama empayar bisnes Shaklee Cik Sue menjana pendapatan tambahan seperti yang diinginkan.

Cik Sue akan guide anda dari zero to hero. Paling penting anda mestilah rajin berusaha dan tidak cepat putus asa. Shaklee BUKAN bisnes goyang kaki je ea.

Nak bonus masyukkk mestilah setimpal dengan Usaha. No pain, no gain!

Berminat nak join biz Shaklee dengan Cik Sue, hubungi:

 013 4774 285 
 ig: sihatitunikmat 

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan