Bell Palsy, Vertigo, Down Syndrom Pulih Selepas Mengamalkan Vivix

Saat diuji dengan sakit, kita disarankan untuk mencari ikhtiar. Bukan hanya duduk diam meratap nasib diri.

Ikuti kisah Puan Norhalimatul ini, bagaimana satu keluarga beliau diuji dengan sakit yang boleh dikatakan agak teruk juga dan menemui kesembuhan dengan izin Allah melalui Vivix.


Kenapa ramai sangat yang kata Vivix ni terbaik?

Ini kisahnya:
1) Ummi yang menghidap Bell Palsy lebih 20 tahun pulih selepas mengamalkan Vivix.

2) Suami yang mengalami Vertigo sehingga mengganggu saraf pendengaran yang kembali sihat dengan Vivix.

3) Kisah anak bujang saya yang hampir terputus jari yang doktor sendiri kata daging itu dah mati dan mungkin jarinya mengalami kecacatan. Alhamdulillah jarinya normal seperti tiada apa-apa.

4) Dan kisah paling sedih di mana doktor menyarankan untuk gugurkan satu-satunya anak perempuan kami kerana disyaki Down Syndrom mengikut teorinya dan Alhamdulillah lahir sebagai puteri yang cukup sifat dan bijak.

Alhamdulillah, dengan izin Allah semuanya berlaku dan Vivix salah satu usaha yang luar biasa hasilnya.


Vivix adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat, polygonum cuspisdatum, european elderberry dan lobak merah.


Vivix ia mengandungi resveratrol. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.

Bagaimana Vivix bertindak ke atas sel tubuh. Melalui 4 cara berikut.


1) Cell defense
Ramuan botanikal Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA.


2) Cell energy


Setiap sel ada mitochondria. Perumpamaannya ialah seperti enjin bagi sebuah kereta. Lagi powerful engin tu, lagi power lah kereta tersebut.

Macam tu juga dengan sel badan kita, jika ada banyak mitochondria, lagi powerful sel tersebut.

Semakin kita tua, mitochondria dalam sel semakin merosot, jadi vivix bertindak sebagai anti penuaan dengan meningkatkan mitochondria ini.

Contoh mudah, 50% sel pancreas rosak = mula dapat sakit diabetes, gula meningkat

Jadi bila makan vivix, sel sel yang masih ada dalam pancreas, ditingkatkan keupayaannya, jadi % keupayaan pancreas meningkat, kawalan gula semakin baik.

Ini cuma perumpamaan mudah untuk bagi faham. Mekanisma sebenar adalah lebih rumit.

3) Cell repair
Membaiki sel yang rosak.

4) Cell performance
Hasil gabungan antara resveratrol dan polifenol telah menjadikan Vivix 10 kali ganda lebih baik dari resveratrol yang terdapat dalam jus anggur biasa atau wain (minuman keras) untuk melambatkan pembentukan protein AGE (advanced glycation end products).


Lagi banyak AGE (advanced glycation end products), lagi cepat seseorang itu tua. Itu antara sebab orang yang diabetes yang tidak terkawal nampak lebih tua dari usia... kerana gula yang selalu tinggi dalam darah menyebabkan banyak AGE (advanced glycation end products) terbentuk.

Banyak lagi penyakit lain yang berjaya disembuhkan dengan ikhtiar vivix dengan izin Allah jua. Anda bukan bayar untuk sebotol suplemen, tetapi anda melabur untuk sebuah nikmat yang tiada penggantinya iaitu KESIHATAN.

Kesihatan ini mahal. Sebabnya tak boleh dibeli walau duit berkepuk. Health is wealth.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan:

  1. tulah kena ikhtiar walau macam mana pun
    terbaiklah shaklee ni

    BalasPadam