Shaklee Collagen Powder: Mengapa Perlu Memilih Kolagen Shaklee?


Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Tahukah anda apabila seseorang mencecah umur 25 tahun, kandungan kolagen akan berkurang dan semakin umur meningkat kadar pengurangan kolagen semakin meningkat. 

Inilah penyebab kulit semakin kering, kehadiran garis-garis halus terutama di bahagian mata dan muka, pigmentasi, keguguran rambut, dan kuku yang mudah pecah serta patah.

Oleh yang demikian pengambilan suplemen kolagen adalah sangat membantu mengatasi masalah2 di atas.

Tip Memilih Kolagen sumber dari Majalah Rapi.



Mengapa perlu memilih Shaklee Collagen Powder?
  • Mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) kolagen yang TULEN & BERKUALITI TINGGI yang diekstrak dari sisik ikan merah.
rss
  • Berat molekulnya sangat ringan, hanya 1,000 Dalton memudahkannya diserap oleh badan & merangsang sintesis kolagen pd dermis dgn lebih efektif.
jisim molekul kolagen shaklee
  • Mengandungi 7 bahan aktif termasuk ekstrak benih Camellia Japonica, Ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kulit kerang-kerangan laut, bakteria Lactobacillus acidophilus, vitamin C & B2, B6 untuk meningkatkan penyerapan dan menyokong kesihatan dan kecantikan drpd dalam ke luaran.
shaklee collagen powder
  • Ia mudah larut dalam semua minuman kegemaran kita!
kolagen shaklee

Semua tip memilih kolagen, ciri2nya ada pada Shaklee Collagen Powder. Pilihan saya semestinya Shaklee Collagen Powder. Anda pula bagaimana?

Testimoni Shaklee Collagen Powder klik sini.

Inilah masa yang tepat untuk berjimat. Beli 6 PERCUMA 1 sempena promosi Collagen Powder September 2014 ini.

Psst: Setiap pembelian Shaklee Collagen Powder dari saya akan mendapat tips cara makan Collagen yang boleh memudarkan parut jerawat.

Jom beli sekarang!

2 ulasan:

  1. collagen powder shaklee mmg best!! ;)

    BalasPadam
  2. Sume ciri2 kolagen terbaik ada pd collagen powder shaklee...nape nk cari yg lain lg kan...mmg terbaikkk, hehe

    BalasPadam