Shaklee Motivation Rally Dan Jamuan Hari Raya

Assalamualaikum.

Pada hari Ahad lepas iaitu 28/9/14, telah berlangsungnya acara gilang gemilang ini di Shah Alam Convention Centre. Seramai lebih dari 1000 orang telah hadir memeriahkan majli Shaklee ini. 


Memang terlebih expectation sampai tak cukup kerusi dan terpaksa berdiri buat sementara waktu sebelum pihak tuan rumah menambah kerusi dalam dewan.


Majlis ini bermula pada pukul 2 petang dan berakhir pada jam 6.15 petang. Majlis ini diadakan bagi meraikan business leader yang berjaya dalam Shaklee, berkongsi kisah motivasi dari master hebat dalam Shaklee selain jamuan raya untuk semua ahli Shaklee sekitar Lembah Klang.

Alhamdulillah saya adalah salah seorang penerima penghargaan pada majlis tersebut. Selama lima tahun saya bekerja di syarikat swasta, belum pernah sekalipun saya diraikan dalam majlis yang sebegini meriah. Alhamdulillah, dalam Shaklee saya dapat rasai pengalaman tersebut.

Credit pic: Lydzar Rusman
Harapan saya untuk National Conference tahun hadapan lebih banyak award saya dapat kaut. Siapa yang tak rasa seronok kan bila usaha kita dipandang dan dihargai dalam majlis yang sebegini meriah kan?

Perkongsian kisah motivasi oleh dua orang master hebat sangat menyentuh perasaan saya. Dalam Shaklee bukan wang yang dipandang, tetapi sejauh mana anda telah menolong masyarakat di luar sana. Nak berjaya dalam Shaklee, kena bantu orang lain berjaya barulah kita berjaya.



Majlis di selang selikan dengan acara cabutan bertuah. Saya mengharapkan nombor saya naik, namun nampaknya kurang bernasib baik haritu. Cabutan bertuah di akhir majlis adalah sangat havoc sekali.

Semua orang mengharapkan nombor mereka terpilih, maklumla bakal dapat hadiah lumayan iaitu Vivix dan Collagen. Bertuah la pada siapa yang dapat tu..

Majlis di akhiri dengan jamuan makan. Saya tak sempat makan disebabkan anak-anak sudah meragam. Dengar kata hidangan yang disediakan memang super dilicious.



All in all, memang tak rugi menghadiri setiap program Shaklee. Penuh aura dan mesti dapat something dari majlis yang kita pergi.

Jika anda berminat menjadi ahli Shaklee atau berminat join bisnes Shaklee, jangan malu, jangan segan untuk menghubungi saya melalui sms/whatsapp: 013 4774 285 (Sue). Saya akan membimbing anda untuk mencapai impian yang anda idamkan insyaAllah.

5 ulasan:

  1. el bab2 jual2/pomote brg2 ni x pandai..sbb kena pandai ckp kan hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. el, x perlu el. kita share dari hati keberkesanan produk yg kita dah pernah cuba. dari situ kita boleh bantu rama orang yg hadapi masalah sama dgn kita...just keep on sharing. bukan paksa org suruh beli :)

      Padam
  2. tahniaaah kak.. boleh banjee
    lepas ni :D

    BalasPadam