Day 4: 10 Favourite Artists

Assalamualaikum.


Nak tahu siapa artis yang Sue minat? Jom cekidaut.

1) Celine Dion

Jatuh cinta dengan Celine Dion selepas dengar lagu Because You Love Me sempena hari ibu. Selepas tu memang sentiasa follow dengan perkembangan lagu dia. Beliau bukanlah dari keluarga yang senang dan mempunyai 14 orang adik beradik.

2) Enrique Iglesias

Lagu mamat ni semua best- best lah. Paling suka lagu dia berduet dengan Whitney Houston Could I Have this Kiss Forever. Penyanyi Latin yang serba boleh. Muka pun banyak hensem.

3) Thomas Gibson

Kenal dengan aktor ni lepas tengok citer The Criminal Minds. Seorang ketua yang bijak, berdedikasi dan sangat mengambil berat pada setiap anak buah beliau. Satu lagi yang menarik tentang aktor ini adalah dia mempunyai suara percakapan yang sedap.

4) Anuar Zain
Jatuh cinta selepas mendengar lagu Keabadian Cinta. Selepas tu selalu ikut perkembangan lagu-lagu beliau. Beliau juga antara salah seorang artis yang kurang dengan isu kontroversi, boleh dikatakan punya rekod yang bersih.

5) Fahrin Ahmad

Memang diakui setiap lakonan beliau pasti memikat hati penonton. Pegang watak apa pun, lakonan beliau pasti menjadi.

6) Nazrudin Habibur Rahman

Mengenali beliau sebagai pengacara Kelab Disney Malaysia pada suatu ketika dulu. Aktor ni juga fasih berbahasa Inggeris that's why beliau boleh menjadi pengacara Good Morning NTV7. Sekarang famous dalam Jalan-Jalan Cari Makan (JJCM) di TV3.

7) Saif Ali Khan
Mengenali beliau menerusi filem Kal Ho Naa Ho. Beliau seorang aktor yang comel dan mempunyai suara yang unik.

8) Camelia
Lagu-lagunya boleh tahan sedap. Salah seorang aktres yang kurang kontroversi. Beliau memiliki kulit yang cantik serta susuk tubuh yang tinggi lampai bagaikan seorang model.

9) Maya Karin

Walaupun pernah terbabit dalam isu kontroversi suatu ketika dulu, peminat tetap sayangkan beliau. Beliau mempunyai raut wajah Pan Asia yang sangat cantik. Artis yang versatile di mana beliau boleh berlakon dan menyanyi. Suka tengok beliau mengacarakan Nona TV3 pada ketika dulu.

10) Irma Hasmie

Seorang aktres yang versatile. Boleh berlakon dan mengacarakan rancangan TV. Suka tengok beliau berlakon dalam cerita Awan Dania di ASTRO suatu ketika dulu. Sekarang telah mempunyai 2 orang cahaya mata dan telah berhijrah memakai tudung. Nampak lebih manis dan sopan selepas beliau berhijab.

Jom lihat:

5 ulasan:

  1. Wife naz dah pakai tudung kan kalau xsilap? Hehe. Ke salah? Camelia lama kan xnampak. Dia cantik :)
    Irma pun suka jgk. Suami dia hensem. Hehe

    BalasPadam
  2. hihihi amboi kat enrique tu 'muka pun banyak hensem..' iols nak like like like like haaaish tak ada button like pulak..
    fahrin sama jugak. tak letak retis malaysia dalam list CT sebab semua org kenai jadi nak share yang rare :D

    BalasPadam
  3. Budak: aah dah pakai tudung haritu ada nmpk dlm tv :)
    CT: awak punya artis mmg byk yg rare...akk pun x kenal ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha jom la join the club kak dengar kpop plak :p hahaha jenuh la pening kepala husband akak kang :P

      Padam
  4. celion dion tetap dihati..
    lama dia takdak lagu baru kann

    BalasPadam