Kisah Bagaimana Saya Terjebak Dalam Shaklee

Ingat lagi masa baru lepas kahwin, badan ni rasa penat sangat. Tanggungjawab semakin bertambah.

Nak tak nak kena cari something supaya badan rasa bertenaga. Mula la google di internet.

Terjumpa blog kak hadha. Suka baca blog kak hadha kisah anak- anak beliau. So order la set asas dari kak hadha.

Selepas konsisten makan vitalea, bcomplex, vitamin C badan rasa bertenaga, kulit pun makin cantik, fikiran tenang, rasa happy sangat dapat perubahan positif ni.

Banyak kali juga repeat order beli vitamin untuk Cik Sue dan suami. Selepas tu terfikir why not join ahli untuk dapat harga ahli yang lebih murah.


Then google lagi, jumpa blog kak liza. Suka juga baca blog kak liza pasal anak-anak dan bisnes shaklee. Kebetulan tempat kerja kami dekat, so Cik Sue hubungi kak Liza untuk sign up ahli dengan beliau.

Kami jumpa di kedai makan, lunch sesame. Kak Liza ada tanya berminat tak nak join bisnes Shaklee?

Bisnes Shaklee ni mesra keluarga. Pergi program bole bawa anak-anak. Kita bukan menjual produk tetapi banyakkan berkongsi dengan orang ramai keberkesanan produk yang kita dah pernah ambil. Bukan headhunting cari dowlines ye. Kata kuncinya banyakkan sharing.

Selain itu, amalan rohani dan konsep rezeki yang berkat sangat diutamakan. 

Bisnes ni siapa buat dia yang dapat. Kalo u upline sekalipun, downline u boleh potong rank upline. Upline pun tak boleh hanya duduk goyang kaki. Siapa usaha lebih, dia dapat lebih.

Masa join bisnes Shaklee ni, Cik Sue tak tahupun yang Shaklee ni MLM. Tipikal MLM yang dok tunjuk duit kepuk-kepuk dan kereta mewah.

Tapi dalam Shaklee ni takde pun macam tu tau. Tak tahu pun master- master hebat pakai kereta apa until u see them personally atau join mana- mana program Shaklee. Diaorang tak show off pun apa yang diaorang ada.

Upline selalu pesan kalau nak berjaya dalam bisnes Shaklee ni, u kena tolong seramai mungkin masyarakat yang nak improve taraf kesihatan mereka kepada yang lebih baik. Serta kena bantu kesemua dowlines yang register di bawah u.

Kalau u dah dapat income 4 angka, kena bantu dowlines dapat income 4 angka juga.

Pendek kata bisnes Shaklee ni bisnes yang nak bantu orang hidup lebih sihat dan naik taraf ekonomi kepada yang lebih baik dari yang sebelumnya.

Anda berminat nak beli vitamin atau join bizshaklee. Jom roger Cik Sue.

Save no ni.

 013 4774 285 
 013 4774 285 

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan