Pori Mengecil, Kulit Makin Lembut Dan Lembap, Jeragat Hilang. Apa Rahsianya?

Assalamualaikum.

Sempena bulan Disember ini, Shaklee mempromosikan dua produknya iaitu collagen powder dan vitalea for kids. Bersesuaian sangat kan jatuh pada musim cuti sekolah ni. Banyak kenduri kahwin, bertunang, akikah dan sebagainya. Semua orang ingin kelihatan cantik lebih-lebih lagi mereka yang akan bergelar raja sehari. Elok sangat grab promo collagen ni.

Ini Sue kongsikan beberapa testimoni collagen shaklee.

Testimoni 1: Liang pori mengecil, kulit licin tiada menggerutu, tiada lagi pori besar yang mengakibatkan blackhead
Testimoni 2: Walaupun baru makan 6 sachet collagen powder, kulit muka lembut dari biasa.


Testimoni 3: Selepas konsisten 5 kotak collagen, jeragat teruk mak dah hilang, kulit muka lebih bersih.


Testimoni 4: Selepas konsisten makan 2 kotak collagen, muka glowing bersinar-siar, bekas jerawat pudar, kulit jadi sekata.


Testimoni 5:  Baru nak masuk kotak ketiga collagen, kulit makin lembap dan parut makin hilang.


Testimoni 6:  Selepas 2 bulan emak konsisten makan collagen, sakit lutut kronik hilang, sekarang sudah boleh jalan macam biasa.



Multivitamin ini sesuai diambil kanak-kanak setahun ke atas mengikut dos yang tertentu. Setiap rumah wajib ada sebotol multivitamin ni tau. Lagi-lagi dah nak buka sekolah. Elok sangat diberikan pada anak-anak supaya mereka kekal sihat, cergas dan fokus belajar.


Jom dapatkan promosi collagen dan vitalea for kids ini pada harga promosi sepanjang Disember 2016. Sila hubungi Sue 013 4774 285 untuk order dan konsultasi.


3 ulasan: