Top 10 Best Seller Produk Shaklee Di Malaysia

Dalam bulan Mei ni saja, sudah dua kali ESP out of stock dengan cepat. Mana taknya, ESP dan bulan puasa sangat sinonim. Ramai yang menggemarinya sebagai menu sahur yang instant tapi mengenyangkan. Walaupun ESP ini dikaitkan dengan pelbagai kontroversi, ianya tetap menjadi produk yang laku keras.

10 produk Shaklee paling laris di Malaysia.


Jom berkenalan dengan 10 produk tersebut. Mungkin anda juga boleh jatuh cinta.

1) Vivix 
Ia mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.

Vivix merupakan satu-satunya suplemen Shaklee dalam bentuk cecair. Produk paling premium harganya tetapi tetap di tangga nombor satu kerana khasiatnya yang pelbagai. 


2) ESP
ESP Soy Protein Isolate Powder merupakan sumber protein soya NON GMO berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.

Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung.

Membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur.

3) Omega Guard
Minyak ikan yang mengandungi asid lemak omega-3, EPA dan DHA. Ia dihasilkan melalui penyulingan 3 peringkat bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak omega-3 dan juga menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum.


4) Sustained Release Vitamin C
Vitamin C Shaklee bersifat 'Sustained Release'. Ia akan dilepaskan sebanyak 100mg bagi setiap 1 jam. Bermakna anda akan mendapat manfaatnya selama 5 jam tanpa henti!


5) Ostematrix
Lindungi tulang anda dengan OsteMatrix, padat dengan nutrien termasuk kalsium, vitamin D, magnesium dan pelbagai khasiat lain.

Ia membina dan mengekalkan tulang yang kuat disamping membentuk tulang dan gigi yang kuat.


6) Alfalfa Complex
Alfalfa kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia. 10 biji alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu. Terkenal sebagai milk booster di kalangan ibu menyusu. Diamalkan oleh wanita sebagai kacip fatimah moden. Bagus untuk meneutralkan asid urik, detox, menurunkan berat badan, resdung dan pelbagai lagi.


7) Vitamin E
Vitamin E ialah antioksida larut lemak yang berperanan menyokong fungsi imun. Ia dilengkapi dengan selenium dan ekstrak biji anggur. Sangat bagus untuk kecantikan kulit, kesihatan prostat, jantung dan lain-lain.


8) Vitalea Iron Formula
Ia adalah multi-vitamin dan mineral yang PERTAMA dicipta di dunia. Ia berusia lebih 100 tahun menjadikan vitamin Shaklee yang paling tua di dunia. Mengandungi 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa termasuklah zat besi.


9) Collagen powder
Kolagen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Ia mengandungi 4,000mg sisik ikan merah, bermolekul yang sangat rendah iaitu 1000 dalton yang membantu mudah diserap oleh badan dan juga kulit. Ia bertindak dengan tiga cara iaitu untuk keanjalan, penghidratan dan antioksidan.


10) Lecithin
Ia terkenal sebagai vitamin pengemulsi lemak atau memecahkan lemak dengan cepat. Memainkan peranan penting dalam neurotransmitter untuk menguatkan memori otak kita. Ia merupakan makanan saraf dan otak. Ia turut menghasilkan rambut yang sihat, cantik berkilat, kulit yang lembut dan juga dalam mencegah eczema.


Kesemua produk ini, cik sue sudah pernah consume dan masih lagi makan sehingga sekarang. Yang paling mudah telan of cos lah vivix sebab ianya dari cecair. Teguk dari botol je senang. Alhamdulillah tahap kesihatan cik sue semakin improve, semakin bertambah baik selepas makan produk Shaklee.

Satu pelaburan kesihatan yang berbaloi-baloi pada diri cik sue sekeluarga.

Kawan-kawan ada yang berminat untuk mencuba antara 10 produk terlaris Shaklee ni? Hubungi cik sue untuk konsultasi ye.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.


Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan:

  1. 👍👍👍

    p/s : Sorry kak lama tak singgah sini. Kalau guna wifi, blog akak tak boleh nak buka sebab kena blok dekat sini. Sorry eh kak 😭

    BalasPadam