Anda Mengalami Keputihan? Jangan anggap remeh, Jom Rawati! Cubalah Shaklee Feminine Set!

Adakah anda mengalami masalah berikut :
  • Kegatalan pada kemaluan?
  • Selalu keluar cecair yang berwarna putih dan kekuningan disertai dengan bau?
  • Ketidakselesaan apabila “bersama” suami?
  • Terpaksa memakai ‘panty-liner’ tiap-tiap hari?
Jangan Anggap Remeh!
Ramai wanita menganggap keputihan itu adalah gejala yang normal dan akan sembuh dengan sendirinya. Tetapi saya silap! Keputihan adalah lebih jauh daripada itu...
Tahukah anda bahawa keputihan terjadi disebabkan antara 2 sebab ini. Iaitu jangkitan bakteria seperti Bacteria Vaginosis ataupun kulat seperti Trichomoniasis dan Candida Albican.

Gambar Diatas Menunjukkan Contoh Faraj yang dijangkiti kulat
Rajah diatas menunjukan bagaimana bakteria dan kulat merebak kedalam saluran faraj anda.

Jika rawatan kulat ini tidak dirawat, maka kesannya akan menjadi bertambah teruk. Kulat ini mampu merebak keseluruh tubuh anda dan seterusnya jangkitan ini boleh menyerang organ-organ penting dalam badan anda. Jangkitan bakteria atau kulat ini juga mampu merebak ke pasangan kita. Hasilnya organ seksual lelaki juga akan mengalami kegatalan, kemerahan, kesakitan dan juga kulit melecet.

Vitamin Shaklee dapat membantu?
Apa kata yang dah cuba Shaklee Feminin Set.. (Klik imej untuk pembesaran)

Apa kata Dilla?

1) Semenjak mama mengamalkan alfalfa masalah keputihan mmg kurang. Ini kerana..terus terang mama cerita..baba sangat2 memuji selepas mama mengamalkannya. Hubungan kami juga menjadi lebih mesra. Bila baba dah puji, mama seronoklah..heheeee. Mama terasa diri mama begitu bersih, lagi satu nak solat pun senang..tidak perlu risau!

2) Mama mengalami masalah sembelit dari sekolah lagi. Mama masih ingat, arwah opah Qaireen selalu cakap macam ni kalau mama dalam toilet "Dilla ko ni berak tahi batu ke?" tapi itulah kenyataannya. Bayangkan senjak dari dulu mama "terseksa" setiap kali nak membuang. Kadang2 tu sampai berdarah! Seminggu tak lebih dari 3 kali membuang. Tapi sekarang Alhamdulillah seminggu 4 ke 6 kali membuang, dan yang paling penting tiada lagi darah yang keluar.

3) Mama juga salah seorang yang mempunyai penyakit eczema. Mama mmg tidak boleh duduk di tempat2 yang kotor, ada rumput, berhabuk, berpasir dan banyak lagi. Malah cadar tilam mama pun, mama akan ganti setiap minggu. Tapi sekarang, Alhamdulillah..seronok sangat bila mama join SGM, sebab waktu SGM kami duduk di tikar yang dibentang atas rumput. Masalah bintik2 dan gatal2 mmg tiada.

Apa Khasiat Alfalfa?

Oh ya, bila kita sebut je Alfalfa secara automatic ramai yang beranggapan ia vitamin yang membantu menggalakkan pengeluaran susuibu semata-mata. Namun hakikatnya, ia bukan hanya untuk menambahkan susu sahaja, malah lelaki pun boleh mengambilnya.

Antara 1001 fungsi ialah:-
  • Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia
  • Melegakan sakit sendi dan belakang
  • Menghilangkan kelesuan dan tekanan
  • Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)
  • Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita)
  • Merawat arthitis
  • Bagus untuk elergi dan ekzema
  • Merawat asma
  • Mencuci usus bagi membuang toksik
  • Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkita dalam buah pinggang
  • Meneutralkan asid dalam badan
  • Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita)
  • Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita)
  • Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita)
  • Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita)
  • Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  • Meningkatkan stamina seorang suami
  • Melegakan sembelit (tapi kalau kurang minum air boleh jadi sembelit tau!)
         Dan banyak lagi untuk disenaraikan…

AMARAN : Alfalfa TIDAK BOLEH diambil oleh pesakit SLE. Jadi, siapa kata orang lelaki tak boleh makan Alfalfa? Bagi kaum adam, janganlah bimbang. Alfalfa juga bagus untuk kesihatan anda. Namun sekiranya anda mengamalkan Alfalfa, anda perlulah minum banyak air kosong (plain water) 2-3 liter sehari yer...

Untuk kaum Hawa, kami ada feminin set untuk anda.


- Anti oksida, anti penuaan, menyokong dan mempercepat pembaik pulihan otot dan baik untuk jantung, dan ada yang menggelarkannya sebagai sex vitamin!

- Baik untuk kesihatan dalaman wanita, berfungsi seperti Kacip Fatimah (perapat!), membantu melancarkan kitaran haid, dan banyak lagi kebaikan Alfalfa.

Ramai yang telah mencuba supplements ini telah mendapat hasilnya. Lebih gembira apabila mendapat pujian dari suami sendiri, “bagaikan baru berkahwin”. Alhamdulillah.

Credit

0 Pembaca Setia:

Catat Komen