Kepentingan Minyak Ikan Untuk Ibu Hamil

Ingat lagi masa kecik-kecik dulu, abah memang paksa Sue dan adik beradik makan minyak ikan. Walaupun tak suka dengan bau dan rasanya tetapi terpaksa telan juga depan abah. Dulu belum kenal Shaklee lagi. Sekarang bila dah kenal, senang je nak telan sebab dalam kapsul.

Masa kecik-kecik dulu Sue konsisten ambil minyak ikan untuk bagi otak pandai dan meningkatkan imun sistem tak mudah demam atau jatuh sakit. Alhamdulillah memang berkesan. Minyak ikan memang bagus untuk semua individu dari kanak-kanak hinggalah orang dewasa termasuklah ibu hamil.

suplemen untuk ibu hamil

Folat telah lama diiktiraf sebagai satu keperluan bagi wanita mengandung, atau wanita yang ingin hamil, kerana keupayaannya untuk mengurangkan risiko bayi yang dilahirkan dengan spina bifida atau lain-lain kecacatan tiub neural itu.

Baru-baru ini, penyelidik telah membuat kesimpulan bahawa asid lemak omega-3 mungkin sama berharga dalam pembangunan bayi dalam kandungan. Satu kajian baru-baru ini telah mendapati bahawa omega-3 asid lemak, asid docosahexaenoic (DHA), meningkatkan perkembangan otak bayi. 

Dua kajian lain pada omega-3 asid lemak yang ditemui bahawa wanita hamil yang mengambil omega-3 melahirkan bayi yang mempunyai risiko yang lebih rendah terhadap alahan makanan dan ekzema.

Omega Guard Minyak Ikan Terbaik di Dunia
Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega- 3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi-fungsi otak. Satu hidangan Omega Guard menyediakan 990mg asid lemak omega 3.

Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietary tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega – 3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

minyak ikan shaklee

sumber minyak ikan

Kepentingan omega guard untuk ibu hamil.


Testimoni hamil, berpantang dan menyusu dengan suplemen Shaklee:

Beliau mengambil vitalea, b complex, vitamin c, esp, ostematrix dan omega guard.

Sewaktu hamil beliau rasa bertenaga, sembelit tiada, berat tak naik mendadak, Hb ok, kaki tak cramp

Lepas bersalin luka cepat sembuh, baby gebu dan putih, susu badan banyak, baby tak kena jaundis, badan rasa segar,  takde sakit urat, rahim cepat mengecut, cergas sokmo, muka cerah dan flawless


Sepanjang April ini ialah promosi omega guard beli 6 PERCUMA 1 atau beli 2 botol diskaun 5%. Berminat mencuba boleh hubungi Sue.

minyak ikan shaklee

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan