Resepi ESP Yang Enak Lazat Dan Mengenyangkan

Buat anda peminat tegar ESP Shaklee, harini Sue kongsikan beberapa resepi ESP yang enak dan lazat yang harus anda semua cuba.

1) ESP dan strawberri


2) ESP dan Mealshake


3) ESP dan Cinch Shake


4) ESP dan Performance drink


5) ESP dan susu


Macam mana? Mudah je kan nak buat. Campur semua bahan, kemudian shake..shake..je. Uolls jangan lupa cuba tau resepi-resepi ni. Selain mengenyangkan, pelbagai manfaat lain yang anda akan dapat.

1) Gastrik hilang


2) Masalah kulit selesai




3) Susu ibu melimpah ruah



4) Badan bertenaga


5) Keloid ceaser hilang


6) Dan lain-lain


Pendek kata, dengan hanya 1 canister ESP, pelbagai manfaat dan kebaikan yang anda akan dapat rasai. Best ke best?  Ini kerana soya ESP adalah berkualiti tinggi dan tidak sama seperti yang terdapat di pasaran. Boleh baca DI SINI keistimewaan ESP Shaklee.

Promosi ESP beli 6 Percuma 1 atau beli 2 diskaun 5% sepanjang Mac ini. Dapatkan stok ESP anda pada harga promosi yang lebih menjimatkan.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: