Ada Apa Dalam Shaklee Business Leader National Conference 2017

Sabtu minggu lepas 18 Febuari 2017 bertempat di Sunway Convention Centre sue berkesempatan hadir ke Majlis Shaklee Business Leader Conference (BLC2017) yang buat julung-julung kalinya diadakan.


Dalam majlis ini, CEO Shaklee Mr Roger Barnett berkesempatan turun ke Malaysia dan menghadiri majlis ini walaupun hanya separuh hari saja. Beliau seorang yang sangat sibuk kerana menguruskan beberapa perniagaan yang lain selain syarikat Shaklee.


Acara pembukaan dimulakan dengan ucapan oleh Mr Roger Barnett, diikuti dengan ucapan Presiden Shaklee Malaysia Mrs Helen Lam.

Antara ucapan Mr Roger ialah kenapa memilih suplimen Shaklee?

1) Pure and safe
Setiap bahan-bahan yang akan digunakan untuk membuat suplimen Shaklee, akan diskrin terlebih dahulu terhadap 350 bahan cemar kimia (jauh lebih terperinci daripada peraturan yang ditetapkan)

2) Proven
Shaklee satu-satunya syarikat yang mempunyai landmarkstudy dan mempunyai lebih daripada 100 ujian klinikal study yang telah dipublishkan. Atlit dan angkasawan (NASA) juga menggunakan produk Shaklee.

3) In harmony with nature
Shaklee menggunakan tumbuh-tumbuhan semulajadi dan memelihara alam sekitar. Manusia dan alam saling memerlukan.

Antara ucapan Mrs Helen Lam ialah berkenaan memberkit baru Shaklee yang lebih segar, informatif dan menarik untuk dibaca.

Memberkit Shaklee yang baru
Pengumuman lokasi baru Hq Shaklee pada 1 Mei 2017. Shaklee memperkenalkan open shopping concept di mana anda dapat memilih sendiri vitamin di rak kemudian bayar di kaunter. Anda juga boleh berjumpa dengan nutrisionist shaklee yang bertugas di kiosk berhampiran. Best kan.

Shaklee Hq di Sunway Geo Tower
Trip untuk tahun 2018 meningkatkan keterujaan sue dan semua rakan SID yang lain. Region trip adalah ke Bangkok dan international trip adalah Mediterranean Cruise ke Italy, Spain dan France. Doakan sue dapat 2 tiket ke Bangkok ye kawan-kawan.

Mediterranean Cruise 8 Hari 7 Malam 3 Negara 6 Bandar
Bangkok
Pada sebelah petang, acara diteruskan lagi dengan forum. Dalam forum ini panel jemputan ialah Dr Bruce Daggy yang merupakan saintis Shaklee dan dua orang doktor  tempatan. Memang best sangat forum ni. Tak jadi nak tido sebab penceramahnya pandai buat jenaka.

Forum
Seterusnya adalah sesi penerangan mengenai memberkit baru. Siapa yang hadir BLC ni dapat FREE satu memberkit baru. Bagi SID yang dah lama join Shaklee dapat milikinya pada separuh harga bermula pada bulan April nanti.

Penerangan memberkit baru
Apa-apa pun program BLC ni sangat bermanfaat bagi Sue. Sue rasa lebih sayangkan dan menghargai syarikat Shaklee. Membuak-buak perasaan ingin membantu lebih ramai masyarakat untuk hidup lebih sihat disamping menjana pendapatan sampingan untuk ekonomi yang lebih baik. Tahun depan ada rezeki kita jumpa lagi.
Bersama dengan mentor dan sideline
Door gift
Door gift
Bagi kawan-kawan yang berminat menjadi ahli Shaklee atau menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi Sue untuk info lanjut. Jom kita sembang-sembang sampai jadi ;) 013 4774 285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan