Jerawat Dan Parut Jerawat Hilang Dengan Set The Radiant 4 Shaklee

Jerawat?

Bagi yang jarang kena jerawat pasti sangat rimas jika sebiji jerawat je pun yang timbul di muka kan. Apatah lagi bagi mereka yang mempunyai masalah kulit berjerawat.


Boleh buat rasa rendah diri dan malu nak berhadapan dengan kawan-kawan. I feel u.

Cik sue sendiri pernah mengalami masalah jerawat yang teruk di kulit wajah. Setiap kali nak basuh muka, Ya Allah rasa pedihnya kulit. Masa tu belum lagi kenal Shaklee. Cik sue hanya beli produk di farmasi je.

Untuk masalah jerawat ni, cik sue syorkan menggunakan set The Radiant 4 Shaklee iaitu:-


1) ESP (Protein untuk membina kulit yang sihat)
Badan dihasilkan dari protein dan dengan itu, untuk memiliki kulit yang sihat berseri, pengambilan protein yang mencukupi adalah penting kerana ia:
  • Membekalkan asid amino yang penting yang tidak dihasilkan oleh tubuh anda untuk fungsi kulit yang optimum
  • Menyokong pengeluaran sel-sel kulit yang sihat
  • Terlibat dalam pemulihan serta pembaikan sel dan tisu kulit
  • Menghasilkan hormon yang sihat dan enzim penting untuk kulit
  • Menyokong pengeluaran asid amino glutation yang membantu melindungi sel-sel kulit dari kerosakan akibat cahaya matahari


2) Tingkatkan keanjalan dengan kolagen
Kolagen adalah struktur penting untuk kulit anda. Ia mengekalkan keanjalan kulit anda dan menghalangnya daripada berkedut, berparut dan menjadi kendur. Berita baiknya adalah badan anda boleh menghasilkannya sendiri.

Walau bagaimanapun apabila usia semakin meningkat, jumlah kolagen yang dihasilkan semakin berkurangan, ianya akan mendedahkan anda kepada risiko kulit berkedut dan kendur. Katakan tidak kepada tanda-tanda penuaan ini dan mulakan pengambilan kolagen sekarang untuk:
  • Kulit yang lebih anjal
  • Mengurangkan kedutan
  • Mengurangkan parut


3) Perlindungan antioksida dengan vitamin C
Vitamin C yang bertindak sebagai antioksida menggalakkan penghasilan kulit yang sihat dengan meneutralkan kerosakan disebabkan oleh radikal bebas. Walaubagaimanapun, badan anda tidak berupaya untuk menghasilkan vitamin C dan pengambilan vitamin C membantu untuk:
  • Mengurangkan kedutan, melegakan kulit yang kering dan kasar
  • Menggalakkan penghasilan kolagen dan regenerasi kulit
  • Membantu dalam penyembuhan luka
  • Mempertahankan kulit daripada radikal bebas

4) Kekalkan kelembapan kulit dengan Gla
Kulit yang sihat bergantung kepada jumlah lemak pada bahagian kulit terutamanya asid gamma linolenic (GLA). Asid lemak ini berperanan penting untuk mengekalkan kelembapan kulit dan juga
  • Mengurangkan gatal dan kulit yang bersisik
  • Mengekalkan kelembapan kulit
  • Melawan keradangan

Testimoni mereka yang telah mengamalkan set The Radiant 4 dengan konsisten:

Testimoni 1: Jerawat asyik naik di bahagian pipi dan dagu sejak beberapa tahun dulu, mujur tak tinggalkan parut kawah di muka. Mungkin sebab konsisten dengan ESP dan vitamin C. Sekali sekala selit collagen jugak. Kemudian ambil GLA untuk stabilkan hormon, kini jerawat hanya muncul ketika bendera merah je dan tak tinggalkan kesan teruk seperti dulu.

Testimoni 2: Dulu muka berjerawat dan meninggalkan parut. Selepas 6 bulan mengambil set The Radiant 4 kulit bebas jerawat dan parut makin pudar.


Testimoni 3: Kulit saya jenis berminyak, pori terbuka dan cepat naik jerawat lagi-lagi bila stress. Saya ambil ESP, vitamin C dan Vivix setiap pagi, GLA dan collagen waktu malam. Konsisten beberapa bulan baru nampak hasil kulit kurang berminyak (walaupun panas) dan pori wajah mengecil, kulit lebih sihat dari sebelumnya.


Testimoni 4: Alhamdulillah, lepas dah consume produk Shaklee ni masalah kulit muka berjerawat makin berkurang. Malah, parut jerawat pun makin pudar. Yang bestnya kulit satu badan nampak sekata, siap ada yang tegur, "kulit kaksu cantik". Antara produk yang diamalkan tu ialah ESP, Vitamin C, Collagen powder, Gla, Vitamin E, B Complex dan Vitalea.


Testimoni 5: Masalah jerawat dekat-dekat 5 tahun. Penat jugak reva nak solve ni. Selepas amalkan Shaklee, until now no more jerawat on my face, cuma ada parut lagi, ingat senang ke nak baiki kulit yang luka..yang penting sabar.


Testimoni 6: Awal remaja jerawat menyerang sebab hormon tak stabil. Sejak consume ESP, Vitamin C, Gla dan collagen masalah lebih terkawal dan kesan jerawat pudar. Terima kasih Shaklee. Jom cuba!


Testimoni 7: Kesan ketara seawal 3 bulan selepas amalkan set kecantikan Shaklee. Januari 2017 saya add collagen dan gla. It's really good kulit muka semakin berseri. Sekarang selfie pun lebih confident.


Nak kulit bebas jerawat atau merawat parut degil bekas jerawat. Cubalah set The Radiant 4 Shaklee ini. Bekalkan nutrisi secukupnya kepada kulit anda untuk kulit lebih cantik dan sihat dengan cara yang yang selamat.

Set ini beharga RM686.88. Jika anda menjadi ahli Shaklee harganya ialah RM549.08. Anda jimat RM137.80. Lebih jimat dengan menjadi ahli Shaklee bukan? Berminat nak beli dan menjadi ahli hubungi cik sue ye. :)

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

4 ulasan:

  1. Memang best produk yang boleh hilangkan parut & jerawat macam ni :)

    BalasPadam
  2. uii boleh hilangkan parut tu mmg bahagia kan hihihi

    BalasPadam
  3. wooh kolagen manyak penting kan kan.. nak kulit lawa kena makan kolagen..

    BalasPadam