StretchMark Hilang, Kulit Kembali Cantik, Suami Puji Suka

Stretchmark menjadi igauan ngeri bagi wanita terutamanya ibu-ibu selepas bersalin. Terdapat kesan stretch mark (regangan) di sekitar perut dan di beberapa tempat yang lain. Stretchmark bukan sahaja disebabkan oleh kehamilan, banyak lagi faktor lain seperti kemalangan, pembedahan dan lain-lain.

cara menghilangkan parut stretchmark

Terdapat banyak petua yang boleh diamalkan bagi mengatasi stretchmark. Jika anda rajin, anda boleh mencuba petua alami menghilangkan stretchmark yang Sue kongsikan dalam entri INI.

Alternatif bagi anda yang kurang rajin seperti Sue, hehe..boleh konsisten minum ESP iaitu soya Shaklee. 

Bagaimana ESP membantu?
ESP (Soy Isolate Powder) - kerana ESP adalah PROTEIN... diet KEKURANGAN PROTEIN boleh menyebabkan KEKURANGAN KOLAGEN. Kolagen bersama-sama keratin menjadikan kulit kuat dan anjal dan secara tak langsung membantu mengurangkan kedutan (stretchmark). 

keistimewaan esp shaklee

Penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5% pada setiap tahun selepas usia 25 tahun. Kesan pengurangannya mula dirasai lebih kurang 10 tahun kemudian. Selepas usia 45-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir separuh daripada kolagen yang ada. Jadi, semakin tua, semakin berkurangan kolagen dalam badan. Ohhh tidakkk…

Testimoni mereka yang hilang stretchmark selepas konsisten minum ESP Shaklee:

Testimoni 1: Saya bermula dengan ESP ketika hamilkan anak sulung. Niat saya ambil ESP sebagai usaha untuk membanyakkan susu badan. Ternyata ESP tidak mengecewakan. Susu badan melimpah ruah.

Rupa-rupanya ESP bukan setakat merangsang penghasilan susu badan sedari hamil bahkan lebih dari itu, saya tiada langsung stretchmark dan kaki saya tidak mengalami lebam-lebam.

cara menghilangkan stretchmark

Testimoni 2: Sejak mengamalkan ESP secara konsisten selama 5 bulan, stretchmark di sekitar peha dan punggung tuh dah hilang. Fuhhh dapat semula peha dan punggung yang putih dulu. Bonus dapat la kulit yang mulus dan tulus.

cara mengatasi stretchmark

Testimoni 3: Akak sepanjang pregnant anak nombor 2, memang minum esp+melashakes+susu hl, sampai hari bersalin memang takde stretchmark kat perut, anak pulak punyala putih melepak, orang ingat anak angkat.

cara menghilangkan stretchmark

Testimoni 4: Dah berapa kali doktor puji perut cantik. Doc tanya pakai losyen apa kat perut? Stretch mark sikit sangat. Saya amalkan set kehamilan dan ESP.

petua menghilangkan stretchmark

Korang yang ada stretchmark, jangan lupa cuba ESP tau. Nanti kulit korang akan cantik semula macam diaorang yang dah pernah cuba ESP ni. Tak rugi ambil ESP, bukan takat stretchmark je hilang, berat badan turun, bebas gastrik, susu melimpah ruah, kulit bebas jerawat, gebu, cantik cun melecun, badan bertenaga, payudara anjal, macam-macam lagilah. Kene cuba baru tau.

petua menghilangkan jerawat
ESP memberikan kulit yang cantik, gebu, halus dan mulus
milk booster
ESP soya Shaklee yang terbaik bebas  GMO (genetically modified organisms)
Sempena promosi ESP Mac ini, beli 6 PERCUMA 1 atau beli 2 DISKAUN 5% dapatkan segera stok ESP anda pada harga jimat. Boleh juga dijadikan stok bulan puasa nanti kerana tarikh expirednya lambat lagi.

soya shaklee
Mereka sudah pilih soya Shaklee (ESP).  Anda bila lagi?
Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam