Testimoni Gla Complex: Masalah Senggugut Hilang, Period Cycle Kembali Normal, Kulit Nampak Semakin Cantik, Berat Badan Turun...WOW Syoknya!


Salam semua. Masih lagi dalam mood perkongsian mengenai Gla Complex. Maklumla bulan July ni kan promosi Gla. Harusla saya mengarang berkongsi cerita kebaikan gla ni kan. Jangan bosan ye, baca celoteh saya ni :)

Bagaimana Gla membantu menangani senggugut?
  • Gla membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.
  • Gla Complex mengandungi pati biji borage, iaitu tumbuhan yang merupakan sumber terkaya bagi Gla semulajadi. Wanita yang menghidap senggugut tidak dapat menukarkan asid linolenik (sejenis asid lemak yang penting) dengan baik untuk menjadi Gla. Oleh itu pengambilan Gla tambahan dapat meringankan symptom senggugut. Ianya juga dapat mengurangkan rasa sakit payudara dan mengawal keinginan makanan manis2.
Bagaimana Gla membantu mendapatkan kulit yang cantik serta menurunkan berat badan?
  • Gla memperbaiki inflamasi kulit iaitu mengurangkan inflamasi kulit, ekzema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan dan kurap.
  • Gla merendahkan kolesterol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tona pada kulit dan otot wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik, menghalang penambahan berat badan.
Jom kita tengok testimoni mereka yang sudah mencuba gla complex ini: (Klik imej untuk lebih jelas)

Testimoni #1: Period kembali teratur dan kulit rasa lembut

testimoni gla

Testimoni #2: Senggugut hilang, kulit berseri


testimoni gla

Testimoni #3: Period kembali teratur dan kulit berseri2 bebas jerawat
testimoni gla

Testimoni #4: Period kembali teratur dan kulit muka licin, berat badan turun 4kg!

testimoni gla

Testimoni #5: Period kembali muncul setelah 6 bulan tidak period

testimoni gla


Asalnya mereka ni mencuba gla untuk atasi satu masalah tapi BONUS lain pulak yang mereka dapat. Bestkan! Jika anda mengalami masalah yang sama seperti mereka, apakata anda mencuba Gla Complex ini. Hasilnya, memang mengkagumkan.

Berminat mencuba Gla Complex? Hubungi saya di salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp di 013-4774 285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan