Vivix Bagi Tenaga Berpanjangan Kepada Warga Emas

Seronoknya bila melihat ibu bapa atau warga emas masih lagi kuat membanting tulang empat kerat seperti berkebun, bercucuk tanam, mencangkul, menebas rumput, menanam padi dan sebagainya.

Cik sue sendiri kagum dengan atok cik sue. Di usianya 70an masih lagi kuat berkebun dan membela ayam kampung. Katanya untuk buat cucu cicit makan di kemudian hari. Terharunya

Salah satu daripada 4 mekanisma cara vivix bertindak ke atas sel badan ialah dengan memberi tenaga kepada sel.

Setiap sel mempunyai MITOKONDRIA (pusat tenaga sel). Analogi mudahnya MITOKONDRIA ni macam TNB.


Pusat janakuasa TNB ni lah yang memberi tenaga kepada rumah, pejabat, kilang dan sebagainya.

Sama halnya dengan sel badan kita. Lagi banyak mitokondria, maka sel badan kita akan lebih sihat dan kuat. Semakin elok fungsi sel, semakin baik organ berfungsi.

Mitokondria di dalam sel badan kita akan semakin merosot apabila kita semakin TUA. Oleh itu, apabila kita ambil vivix, vivix yang bertindak sebagai agen anti penuaaan akan membantu meningkatkan mitokondria.

Oleh sebab itu lah, badan yang sering letih, lesu, tidak bermaya sebelum ini boleh bertukar menjadi bertenaga (energetic) setelah mengambil vivix

Maka tidak hairanlah kesannya dapat dirasai dan dilihat dalam waktu yang sangat singkat.

Peningkatan mitokondria memberikan jangka hayat sel yang lebih panjang dan meningkatkan fungsi sel tersebut.

Sebab lain vivix sangat bagus untuk warga emas ialah:

1. Ia menyokong kesihatan keseluruhan tubuh badan termasuk jantung, sendi, sistem peredaran darah, mata yang sihat, imuniti serta kecergasan.

2. Vivix membantu mengaktifkan mitokondria iaitu tapak jana tenaga dalam setiap sel tubuh badan kita. Sebab tu mereka yang makan Vivix akan rasa cergas bertenaga.

3. Vivix menggalakkan ransangan penuaan yang sihat
Maksudnya walaupun tubuh badan kita akan menua, ia menua secara sihat. Jangan salah anggap kalau ambil Vivix kita takkan tua. Bukan macam tu... Ada beza dengan menjadi tua dan tua secara sihat. Sekurang-kurangnya tiada penyakit yang 'mengiringi' proses penuaan kita itu.

4. Vivix juga membantu mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer (nyanyuk) yang kerap berlaku pada warga emas.

5. Bagi mereka yang mengidap penyakit seperti diabetes, darah tinggi, sakit sendi, atau penyakit yang biasa menyerang golongan berusia, Vivix membantu mengurangkan komplikasi dan ketidakselesaan akibat penyakit-penyakit tersebut.

Jadi kalau you all sedang mencari suplemen untuk ibu bapa atau warga tua, just give them a bottle of Vivix


Mudah dan mujarab, takyah nak telan berbiji-biji pil. Apalah sangat kan harga sebotol Vivix kalau nak compare pengorbanan mereka.

Duit boleh dicari, namun nikmat SIHAT itu yang lagi penting.

Hargai lah yang tersayang selagi masih ada dikandung hayat.

Promosi vivix sepanjang Januari 2017 ini:
- beli 6 PERCUMA 1
- beli 2 DISKAUN 5%

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan